تاریخ انتشار: 1399/12/25 23:07
کد خبر: 42858

انصاری و پرسپولیس به پایان رسیدند؟

مدافع پرسپولیس پس از پنج فصل و نیم حضور در این تیم، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.
انصاری و پرسپولیس به پایان رسیدند؟

 داستان حضور محمد انصاری در پرسپولیس، ساده، کم حاشیه و بدون حرف و حدیث خاصی صورت گرفت. مدافع جوانی که پس از حضور در فجرسپاسی شیراز و شهرداری تبریز سودای ستاره شدن در سر داشت، به برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد داشته شد و پس از حضوری موفق در تمرینات پرسپولیس، مورد پسند سرمربی کروات قرار گرفت.

 

به این ترتیب محمد انصاری در تیر ماه سال 1394 با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. او در بهترین مقطع زمانی ممکن حضور در پرسپولیس را تجربه کرد و توانست زیر نظر برانکو ایوانکوویچ، دوران درخشانی را برای خود و تیمش رقم بزند. انصاری در فصل اول حضور خود 20 بازی برای پرسپولیس انجام داد تا خیلی زود نشان دهد که استحقاق پوشیدن پیراهن این تیم بزرگ را دارد.

 

دوران خوش انصاری در پرسپولیس در سال های بعد نیز ادامه داشت و این بازیکن علیرغم داشتن پیشنهادات داخلی و خارجی خوب، در فصل فصل ۹۸–۱۳۹۷ قرارداد خود را به مدت سه فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد. اوج کار انصاری در پرسپولیس در لیگ شانزدهم بود که از سمت چپ خط دفاعی به وسط منتقل شد و در نهایت پرسپولیس با ثبت کمترین گل خورده، جام قهرمانی را بالای سر برد.

او یکی از بازیکنانی بود که در هر چهار قهرمانی پرسپولیس طی چهار فصل اخیر حضور داشت اما یک مصدومیت تلخ همه چیز را تغییر داد. محمد انصاری که آخرین حضورش در ترکیب این تیم به جدال دربی در تاریخ 21 دی ماه 98 مربوط بود، بعد از آن با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بازی‌ها، در آغاز مجدد تمرینات دچار آسیب دیدگی رباط صلیبی شد و مدتی از تمرینات گروهی دور بود.

 

 

مدافع چپ پای پرسپولیس که طی این مدت حواشی و شایعات زیادی را پشت سر گذاشته بود، در نهایت در دیدار مقابل گل گهر سیرجان در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ بیستم برای دقایقی کوتاه به میدان رفت تا این طلسم را بشکند. یحیی گل محمدی با اشاره به این موضوع که انصاری مدت‌ها از شرایط بازی دور بوده، در دیدارهای قبلی فرصت برای سنجش آمادگی‌اش نمی‌داد اما ثبت پنج گل برابر شاگردان امیر قلعه نویی و اطمینان این تیم بابت پیروزی باعث شد تا انصاری در دقیقه 87 جدال با گل گهر و با گذشت 405 روز از آخرین بازی‌اش به ترکیب بازگردد.

 

علیرغم بازگشت به ترکیب پرسپولیس پس از بهبودی مصدومیت، انصاری از اقبال خوبی از سوی گل محمدی برخوردار نبود و حضور کنعانی زادگان و حسینی در خط دفاعی و جذب فرشاد فرجی عملا جایی برای او در پرسپولیس باقی نگذاشته بود. همین موضوع باعث شد تا مدافع پرسپولیس قید ادامه همکاری را زده و امروز با حضور در تمرین از هم تیمی هایش خداحافظی کند.

 

انصاری عصر امروز در باشگاه پرسپولیس حضور یافته برای فسخ قرارداد با مدیران این باشگاه مذاکره کرد. او در گفت و گوی کوتاهی که پس از حضور طولانی مدت خود در باشگاه پرسپولیس داشت گفت: صحبت هایی انجام شد و فردا آقای سمیعی در باشگاه حضور می یابند تا ببینیم انشالله چه پیش می آید.

 

حال باید دید که نتیجه جلسه فردای مدافع سرخ پوشان با مدیرعامل باشگاه چه خواهد بود و در صورت نهایی شدن جدایی انصاری از پرسپولیس، این بازیکن چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت؟

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmejk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیت سعید با خاطرات خوش برابر پرسپولیس

فوت میناوند و انصاریان یک شوک بزرگ به پرسپولیس بود
قاسم دهنوی در گفت وگو با فرتاک ورزشی: