تاریخ انتشار: 1399/12/29 23:11
کد خبر: 42577

رایزنی ها برای برکناری سرمربی الاهلی

مدیران الاهلی برای برکناری سرمربی خود ولادان میلوژویچ با او جلسه ای را برگزار کردند.
رایزنی ها برای برکناری سرمربی الاهلی

تیم فوتبال الاهلی طی هفته های اخیر نتایج ناامید کننده ای کسب کرده و از کورس قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان به طور کلی عقب افتاده است. آنها هر 4 بازی گذشته خود در لیگ این کشور را با شکست به اتمام رسانده اند و در 6 بازی گذشته تنها 2 تساوی کسب کرده اند.

همین نتایج ضعیف باعث شد تا شایعات پیرامون جدایی ولادان میلوژویچ سرمربی الاهلی از این تیم به اوج خود برسد و حتی گفته می شد مدیران این باشگاه عربستانی با یوسف عنبر بازیکن سابق تیم ملی عربستان و باشگاه الاهلی تماس گرفته اند تا به عنوان جایگزین میلوژویچ روی نیمکت این تیم بنشیند.

یا این حال میلوژویچ در بازی هفته گذشته الاهلی نیز تیمش را همراهی کرد که آنها مقابل النصر تن به شکست دادند. حالا روزنامه عکاظ عربستانی در خبری مدعی شده است که مدیران الاهلی در پی توافقی با میلوژویچ بوده اند تا او را از کار برکنار کنند.

 

آنگونه که عکاظ نوشته است، نایف القاضی مدیراجرایی الاهلی در 24 ساعت گذشته برای دستیابی به توافق مالی جهت فسخ قرارداد با رضایت متقابل، جلسه ای را با مربی صربستانی تیمش برگزار کرده اما میلوژویچ اصرار داشته است که تنها با دریافت کامل حقوق خود حاضر است تا قراردادش را با الاهلی فسخ کند.

 

در هر صورت به نظر می رسد مدیران الاهلی به آینده کاری این سرمربی اعتماد چندانی ندارند و ممکن است در صورت عدم کسب نتیجه لازم در دیدار فردا مقابل الفتح رده سیزدهمی، این باشگاه به صورت رسمی به همکاری خود با ولادان میلوژویچ پایان دهد.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adyby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین عبدالغنی از فوتبال خداحافظی کرد