تاریخ انتشار: 1400/01/11 19:20
کد خبر: 42104

حسینی: باید سال جدید را با برد شروع کنیم

مدافع ذوب‌آهن از آمادگی بالای این تیم قبل از دیدار با صنعت نفت خبر داد.
حسینی: باید سال جدید را با برد شروع کنیم

سید عبدالله حسینی با بیان اینکه تمرینات خوبی در روزهای گذشته داشتیم، اظهار کرد: پس از چند روز تعطیلی تمرینات ما شروع شد و با فشار بیشتر نسبت به قبل بدنسازی و تمرینات تاکتیکی انجام دادیم و به مرور زمان آماده شدیم تا ان‌شاالله مقابل صنعت نفت سه امتیاز را بگیریم.

 

او ادامه داد: پس از حضور آقای حسینی دو، سه بازی پشت سر هم و در فاصله زمانی کم انجام دادیم و کادر فنی جدید نتوانسته بود تمریناتی که مد نظرش است را آنطور که می‌خواهد، پیاده کند ولی تعطیلی مسابقات تقریبا به نفع ما شد و توانستیم به هماهنگی خوبی برسیم و آماده بازی‌ها شویم.

 

مدافع ذوب‌آهن در مورد عملکرد این تیم در سال گذشته گفت: خودمان اصلا از جایگاهی که داریم، راضی نیستیم و همه تیم می‌خواهیم جبران کنیم و به شرایط بهتری برسیم. قبول داریم که در برخی مسابقات تمام تیم عملکرد خوبی نداشتیم ولی انصافا داوری‌ها هم خیلی به ضرر ما بود و امتیازات زیادی از ما گرفت و از طرف دیگر در بسیاری از بازی‌ها در لحظات آخر نتوانستیم سه امتیازها را بگیریم.

حسینی یادآور شد: باید سال جدید را با برد شروع کنیم و روند خوب تیم از بازی با صنعت نفت آغاز شود. این جایگاه اصلا در شان ذوب‌آهن، مربیان و بازیکنان تیم نیست و همه مصمم هستیم تا در این مسابقه به برتری برسیم. مطمئن باشید ذوب‌آهن چند پله بالاتر می‌رود و لیگ را با رتبه خوبی به پایان می‌برد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39g9ko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضایی: صحبت از سهمیه وعده غیر منطقی و غیر حرفه ی به نظر میرسد