تاریخ انتشار: 1400/01/13 18:53
کد خبر: 42033

یزدی: امیدواریم هواداران به ما انرژی بدهند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: امیدواریم هواداران با دل و قلبشان به ما انرژی‌های مثبتی را بدهند که بتوانیم با توان بیشتر و بهتری بازی کنیم.
یزدی: امیدواریم هواداران به ما انرژی بدهند

داریوش یزدی در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: سال نو و روز طبعیت را به همه ایرانی‌های عزیز تبریک می‌گویم. امیدواریم همه در خانه بمانند و خوش و خرم باشند. هرچند سخت است اما بیرون آمدن مشکلات عدیده‌ای را درست می‌کند.

وی افزود: برای بازی فردا با نساجی کاملا آماده هستیم. بعد از تعطیلی مسابقات و 5-4 روز استراحت، تمریناتمان را از سر گرفتیم. در اردویی 6 روزه در اهواز توانستیم تا حدودی مطالب فنی، روانی و جسمانی را با بچه‌ها کار و آن‌ها را برای ادامه مسابقات آماده کنیم. فردا که یک بازی سخت با یکی از تیم‌های نسبتا خوب لیگ داریم. اگر به جدول نگاه نکنیم می‌توانیم بگوییم یک بازی سخت با تیم نساجی داریم. آماده‌ایم و هیچ بهانه‌ای هم علیرغم مشکلات موجود نداریم که این تلاش را انجام ندهیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: با تمام تلاشمان در جریان مسابقه قرار می‌گیریم. کادرفنی و بازیکنان همدل و هم قسم هستیم که بتوانیم از بازی با سربلندی خارج شویم و خنده را بر لبان و دل هوادارانمان جاری کنیم که ان‌شاالله سال را با پیروزی برای آن‌ها آغاز کرده باشیم.

یزدی تصریح کرد: 5بازیکن جدید گرفتیم و در صورت صلاحدید از آن‌ها استفاده می‌شود. یک بازیکن محروم داریم. بلبلی را برای این بازی نداریم اما بقیه بازیکنان همگی حضور دارند. امیدواریم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. علیرغم اینکه هوداران حضور ندارند اما امیدواریم با دل و قلبشان ما را مورد لطفشان قرار بدهند و انرژی‌های مثبتی را به ما بدهند که بتوانیم با توان بیشتر و بهتری مسابقه را برگزار کنیم و با موفقیت توام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmoyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارت بازی تمام بازیکنان تراکتور صادر شد