تاریخ انتشار: 1400/01/16 18:40
کد خبر: 41881

رحمتی: یک نیمه بهتر از سپاهان بودیم

مربی سایپا معتقد است در ابتدای بازی غافلگیر شدند، اما در نیمه دوم عملکرد بهتری نسبت به سایپا داشتند.
رحمتی: یک نیمه بهتر از سپاهان بودیم

 کیانوش رحمتی در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار کرد: کاملا می دانستیم که سپاهان ۱۵ دقیقه اول را تهاجمی شروع می‌کند و در این دقایق بیشتر گل زده است. آنها دوست دارند که زود گل بزنند و بعد از آن فوتبال‌شان را ادامه دهند.

او ادامه داد: خیلی کار کرده بودیم تا در ۱۵ دقیقه ابتدایی گلی دریافت نکنیم، اما روی کم‌تجربگی بازیکن جوان ما در یارگیری و غفلتی که داشتیم، گل خوردیم. در ۱۵ دقیقه اول جلوی تیم خوب سپاهان حق اشتباه ندارید ولی اشتباه در خط عقب، کار ما را سخت کرد تا با گذشت ۳۰ دقیقه از بازی بتوانیم به شرایط قبل برگردیم.

مربی سایپا با تاکید بر اینکه باید با تجربه‌تر عمل کنیم، ابراز کرد: جوانان ما باید قدر این فرصت‌ها را بدانند و به خود و باشگاه سایپا کمک کنند.

رحمتی اضافه کرد: در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم، تیم بهتری نسبت به سپاهان بودیم و موقعیت‌های بهتری ایجاد کردیم. سپاهان در نیمه دوم روی ضد حمله یک‌بار به تیرک دروازه زد ولی ما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم. در مالکیت توپ و خلق موقعیت بازی خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه به گل نرسیدیم.

 

او یادآور شد: در بخش حمله مجید علیاری و رضا جعفری را بخاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم و حسین‌زاده را هم پس از ۹ ماه بازی دادیم. این سه بازیکن در خط حمله سایپا در دیدارهای بعد فشار و استرس در بحث گلزنی را برطرف خواهند کرد و به تیم کمک می‌کنند.

مربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: خلاقیت و کیفیت فردی بازیکن در خط حمله تاثیر‌ زیادی در روند هجومی تیم دارد و ان‌شاالله با حضور این بازیکنان بازی نسبتا خوبی را در هفته‌های آینده همراه با گلزنی و کسب سه امتیاز تبدیل کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmo5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلایه مدیرعامل تیم فوتبال سایپا از داوری