تاریخ انتشار: 1400/01/17 17:06
کد خبر: 41824

کلانتری:در نقل و انتقالات عملکرد مثبتی داشتیم

سرمربی فجرسپاسی شیراز گفت:بازیکنان خوبی جذب تیم شده اند.
کلانتری:در نقل و انتقالات عملکرد مثبتی داشتیم

علی اصغر کلانتری در گفتگو با سایت باشگاه در خصوص شروع مسابقات و شرایط تیم قبل از بازی با شهرداری استارا گفت:ابتدا فرارسیدن سال نو را به همه ی هم وطنان و هوادران عزیز تبریک میگویم و امیدوارم سال جدید سالی توام با تندرستی و سلامتی برای همه ی هم میهنان عزیزم باشد و شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا باشیم.

کلانتری گفت:بعد از استراحت چندروزه به بازیکنان از ٥فروردین تمرینات را در دو نوبت صبح و عصر  شروع کردیم و با انجام دو بازی تدارکاتی اماده ادامه ی  مسابقات هستیم.

کلانتری بیان داشت:در فصل نقل و انتقالات هشت بازیکن جدید جذب کردیم که از لحاظ فنی و اخلاقی خوب می باشند و جایگزین بازیکنانی شدند که از ما جدا شدند و امیدوارم نفرات جایگزین به زودی با شرایط تیم سازگار شوند و شاهد تیم خوب و یکدستی در ادامه مسابقات باشیم البته ما هنوز یک سهمیه ازاد(فیفا)  داریم که پیگیر جذب یک بازیکن دیگر هستیم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

کلانتری در رابطه با تغییر مکان بازیهای خانگی فجر شهید سپاسی گفت:ابتدا از تمامی مسئولینی که پیگیر بهسازی و ترمیم چمن ورزشگاه پارس می باشند و شرایط انتقال بازیها را به ورزشگاه شهید دستغیب مهیا نمودند تشکر میکنم .انتقال بازیها به ورزشگاه شهیددستغیب بخاطر زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه پارس و نبودن ورزشگاه دیگری در شیراز می باشد و به احتمال زیاد بعد از ترمیم چمن پارس می بایست بازیها را در همان ورزشگاه ادامه دهیم.البته امیدواریم با رفع نواقص ورزشگاه شهید دستغیب از جمله مشکل نور آن ، امکان ادامه بازیها در این ورزشگاه میسر گردد.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش در اولین بازی سال جدید گفت:مصدومان ما که از قبل مشخص هستند و اقای امیر شبانی ،علوان زاده و گنجی را در اختیار نداریم و از لحاظ محروم نیز دانیال کردستانی و فرزان دانا را در اختیار نداریم.

وی در خصوص شرایط تیم شهرداری استارا افزود:تیم رقیب در نیم فصل اول نشان داد که تیم خوبی می باشد که این مساله از جایگاه انها در جدول رده بندی مشخص می باشد ولی  با نهایت احترام به آنها تنها به کسب سه امتیاز این بازی خانگی فکر میکنیم.

ایشان در پایان از تمامی اصحاب رسانه که در طول نیم فصل اول پشتیبان تیم بودند و کماکان نیز به عنوان یار و یاور همراه تیم هستند کمال قدردانی و تشکر را بعمل اورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455qv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال| توقف فجرسپاسی و پیروزی چوکا+جدول

عاشوری درپی حفظ صدر نشینی / کرمانی ها برای فرار از سقوط
پیش بازی خوشه‌طلایی ساوه - مس نوین کرمان