تاریخ انتشار: 1400/01/19 18:09
کد خبر: 41708

قرارداد میلیچ شنبه نهایی شده و به امضا می‌رسد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با «هرویه میلیچ» در تمامی بخش‌های قرارداد به توافق رسیدیم و روز شنبه پس از دریافت استعلام‌های مربوط به شیوه و میزان پرداخت مالیات، این قرارداد امضا خواهد شد.
قرارداد میلیچ شنبه نهایی شده و به امضا می‌رسد

 «مهدی عبدیان» امروز (پنجشنبه) پس از خروج از باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از میلیچ، اظهار داشت: باوجود اینکه در سال گذشته پرداخت‌ها به این بازیکن با مشکلاتی مواجه بود امروز او با فراموش کردن آن اتفاقات با ما به توافق نهایی رسید که به دلیل این برخورد شایسته است، از او تشکر کنیم.

وی درپاسخ به این سوال که چرا قرارداد با این بازیکن امروز به امضای طرفین نرسید، عنوان کرد: همانطور که اشاره شد موضوع چگونگی پرداخت مالیات این قرارداد نیاز به استعلام از دارایی دارد که به دلیل اینکه امروز نتوانستیم در این خصوص ا ستعلام داشته باشیم امضای قرارداد به روز شنبه موکول شد.

وی درباره اینکه مالیات این بازیکن را باشگاه پرداخت خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: پرداخت مالیات با بازیکن است و هیچ شرکت خصوصی و دولتی نمی‌تواند پرداخت مالیات قرارداد بازیکن و یا کادر فنی را طبق قانون برعهده گیرد.

عبدیان در پاسخ به سوال دیگری درباره تمدید قرارداد «شیخ دیاباته» نیز گفت: این مهاجم با باشگاه قرارداد دارد اما در موضوع تمدید قرارداد تمامی بازیکنان تابع نظر سرمربی بوده و امیدواریم درخواست‌های کادر فنی درباره تمدید قرارداد بازیکنان فعلی را تا پیش از پایان فصل نهایی کنیم.

وی درباره عدم موفقیت باشگاه استقلال در جذب «امین قاسمی نژاد» نیز تصریح کرد: موضوع از جانب ما حل شده بود اما به دلیل اینکه باشگاه پدیده درخواست پول نقد کرده بود و در مدت زمان باقی مانده تا شروع سال جدید این امکان فراهم نشد، این انتقال منتفی شد.

وی در رابطه با سوال دیگری مبنی بر بدهی دو میلیارد درهمی باشگاه استقلال نیز گفت: این موضوع به زمان قبل که من در عضویت هیات مدیره باشگاه نبودم باز می‌گردد، از این رو به جزییات این پرونده اشراف کامل ندارم به محض کسب اطلاع در این خصوص نیز صحبت خواهم کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره دیدارهای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار داشت: استقلال در گروه سختی قرار گرفته است اما پسران آبی مرد روزهای سخت هستند. استقلال قهرمانی‌هایش در این لیگ را آسان به دست نیاورده است. روحیه کادر فنی و بازیکنان همانند دوره‌های قبلی حضور ما در این رقابت‌ها، بالاست و به موفقیت تیم در این رقابت‌ها امیدواریم.  

پیش از عبدیان، میلیچ از باشگاه خارج اما به دلیل ممنوعیت مصاحبه بازیکنان از سوی کادر فنی از پاسخ به سوال خبرنگاران خودداری و با عذرخواهی ساختمان باشگاه را ترک کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emyx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسیر حواشی ناجوانمردانه مجتبی حسینی نمی‌شویم/مسابقه سال گذشته مقابل گل‌ریحان در کرج را فراموش نکردیم!