تاریخ انتشار: 1400/01/24 17:14
کد خبر: 41430

شجاعی: بازی های سختی پیش رو داریم

کاپیتان تیم تراکتور که سابقه بازی در شهر شارجه را دارد از حضور دوباره در این شهر ابراز خوشحالی کرد.
شجاعی: بازی های سختی پیش رو داریم

تیم تراکتور اولین بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل نماینده ازبکستان برگزار خواهد کرد. کنفرانس خبری دیدار تیم های تراکتور و پاختاکور بعد از ظهر امروز در شهر شارجه برگزار شد. مسعود شجاعی، کاپیتان تیم تراکتور به همراه رسول خطیبی در این نشست حضور یافت.

او صحبت های خود را این گونه شروع کرد: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. امیداواریم که بتوانیم خودمان را نشان بدهیم. هر چند شرایط خیلی سخت است. گروه ما یکی از سخت ترین گروه هاست. همان طور که مربی تیم هم گفتند بازی های سختی پیش رو داریم اما به هوادارانمان این قول را می دهیم که با تمام وجود تلاش کنیم و بجنگیم.

 

وی ادامه داد: این یک بازی باشگاهی نیست و ملی است. دوست داریم که برای کشورمان افتخار آفرین باشیم. من و آقا رسول در شارجه بودیم و خیلی خوشحال هستم که اینجا هستیم.
کاپیتان تراکتور در پاسخ به این سوال که چه حسی از بازگشت به شارجه، شهری که در آن بازی کرده دارد یادآور شد: بعد از 15 سال فرصت کردم به شهر شارجه که در آن موفق بودم و خاطرات بسیار خوبی از آن دارم برگردم. خیلی دوست داشتم در این مدت به شارجه سفر کنم اما فرصت نمی کردم. من خاطرات بسیار خوبی از این تیم و هوادارانش دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4beld5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شارجه مهاجم برزیلی جذب کرد/حریف پرسپولیس قوی تر شد