تاریخ انتشار: 1400/01/25 16:29
تحلیل فنی بازی بادران _ آرمان گهر
کد خبر: 41368

اختصاصی/ از ۴.۴.۲ بادران تا بازی مستقیم سیرجانی ها

از هفته ی بیستم رقابت های لیگ یک تیم بادران توانست با دو گل سیرجانی ها را بدرقه کرد.

اختصاصی/ از ۴.۴.۲ بادران تا بازی مستقیم سیرجانی ها

به گزارش فرتاک ورزشی؛از ساعت ۱۶:۳۰ در هوای مطبوع بهاری و در ورزشگاه کارگران تیم بادران با انگیزه برگشتن به جمع مدعیان و آرمان گهر برای فرار از منطقه سقوط با یکدیگر صف آرایی کردند.نگاهی تحلیلی به این مسابقه داشته ایم که شما را به خواندن آن دعوت میکنیم.

۱-سیستم و استراتژی ها:

تیم بادران با آرایش اولیه ی ۴.۴‌.۲  خطی و پرس از بالا وارد زمین شد و در مقابل شاگردان شهبا با سیستم ۴.۱.۴.۱ و استراتژی دفاع-ضد حمله وارد زمین شدند‌.بادران حمله میکرد و سیرجانی ها با دوندگی در پی دفع توپ های بادرانی ها بودند.

 

۲-مالکیت توپ و خلق موقعیت:

نیمه ی اول بازی را باید به نام بادرانی ها زد.پرس سنگین و حملات سریع از طریق بازی سازی از خط دفاع جواب داد و دو گل از روی اشتباه خط مدافع و دروازه بان ارمان گهری ها بدست آمد.در این نیمه تیم بادران مالک توپ و زمین بود و تیم سیرجانی دفاع کننده ی محض بود.تیم بادران با در اختیار گرفتن مالکیت توپ و استفاده از سیستم ۴.۲.۴ در حمله تیم برتر زمین در این نیمه بود.

۳-نیمه ی دوم و تغییر تاکتیک ها:

با شروع نیمه ی دوم بادران تغییر سیستم داد و ۴.۲.۳.۱ بازی کرد و دست از فوتبال مالکانه کشید و به سراغ دفاع کردن رفت و نیم نگاهی به ضد حملات داشت.تیم آرمان گهر با چند تعویض نبض بازی را در دست گرفت و چند موقعیت خطرناک بدست آورد که با بد شانسی و بی دقتی این موقعیت ها به ثمر ننشست.تیم آرمان گهر نشان داد با رفع برخی نواقص و استفاده از متد های تمرینی که به سبک بازی این تیم بخورد،میتواند رقیب سرسختی برای سایر تیم های لیگ یک باشد.

۴-جمع بندی:

تیم بادران در حمله بی رحم و در دفاع  ضعیف است.یادمان نرود اکثر تیمهای قهرمان کمترین گل خورده ی لیگ را به تیم خود اختصاص میدهند.محسن عاشوری باید هر چه سریعتر با اتخاذ تمرینات تاکتیکی،دفاع تیمی خود را سر و سامان بدهد.

قاسم شهبا با تغییر تفکر و استفاده از دستیاران قوی میتواند منجی این تیم باشد و سیرجانی ها را در لیگ یک نگه دارد.استفاده از دستیار قوی در کنار شهبا،از نون شب واجب تر است.

 

نویسنده:میلاد رییسی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzeqr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امتیازات از دست رفته هفته های نخست شرایط ما را به هم ریخت
وحید بیاتلو: