تاریخ انتشار: 1400/01/26 21:46
کد خبر: 41276

محمدی‌مهر و هت‌تریک خیره‌کننده در ضربات ایستگاهی

فرشاد محمدی مهر بار دیگر از روی ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی برای سبزپوشان اصفهانی شد.
محمدی‌مهر و هت‌تریک خیره‌کننده در ضربات ایستگاهی

اولین بار در دیدار برابر ماشین سازی شانزدهم لیگ برتر و یک هفته پس از حضور مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید سبزپوشان بود که فرشاد محمدی مهر در جریان پیروزی  2 بر صفر برابر ماشین سازی موفق شد روی یک ضربه مهلک و سنگین گل اول بازی را را با قدرتی مثال زدنی وارد دروازه این تیم تبریزی کند؛ گلی که مجتبی حسینی در کنفرانس خبری پس از مسابقه در مورد آن صحبت کرد و گفت که از دقیقه 70 و پس از به ثمر رسیدن گل فرشاد که اختلاف را دو برابر کرد، بازی برای ذوب آهن و ماشین سازی تمام شد.

 

سه هفته بعدتر ذوب آهن پس از تجربه یک شکست مقابل پیکان و پیروزی در جام حذفی مقابل شهرخودرو بار دیگر فرشاد محمدی مهر در مصاف هفته نوزدهم برابر تیم خوب صنعت نفت آبادان قهرمان تیمش شد و بار دیگر روی یک ضربه ایستگاهی که باز هم با قدرتی عجیبو البته از مسافتی نزدیک تر نواخته شد، تیمش را به سه امتیاز یک بازی رساند.

 

حالا و در شرایطی که هنوز چند روزی از گل مدافع راست تیم فوتبال ذوب آهن برابر نفت آبادان و ماشین سازی در هفته های شانزدهم و نوزدهم لیگ بیستم سپری نشده، محمدی مهر باز هم برای تیمش دردقیقه 3 دیدار هفته بیستم برابر پدیده گلزنی کرده است و برای سومین مرتبه از روی یک ضربه ایستگاهی تیمش را در آستانه کسب سه امتیاز قرار داده است. اینبار البته محل ضربه ایستگاهی متمایل به سمت راست خط دفاعی تیم حرف بود و فرشاد هم برخلاف دو مرتبه قبلی، کمی خلاقیت را چاشنی کارش کرد و توپ را با ارتفاعی کم و با عبور از دیواره دفاعی به تور دروازه رساند تا باز هم ستاره تیمش باشد.

 

محمدی مهر با درخشش در تیم فوتبال پارس جنوبی به لیگ برتر رسید و یکی از خریدهای استقلال در زمان وینفرد شفر بود ولی در این تیم چندان خوش شانس نبود و فرصت بازی به دست نیاورد تا راه جدایی در پیش بگیرد و عازم پدیده شود. در مشهد هم اوضاع برای این بازیکن خوب پیش نرفت و خیلی زود فرشاد تصمیم به جدایی گرفت تا به ذوب آهنی بازگردد که چند سال در آنجا سابقه حضور داشت.

 

نیم فصل دوم لیگ نوزدهم برای محمدی مهر و ذوب آهن خیلی خوب پیش نرفت و در نیم فصل اول لیگ بیستم لیگ بیستم هم همین روال در اردوی سبزپوشان اصفهانی ادامه داشت ولی حالا چند هفته ای می شود با حضور مجتبی حسینی اوضاع در ذوب آهن به طور کامل تغییر کرده و یکی از نشانه های آن هم درخشش بازیکنان تیم و به خصوص فرشاد محمدی مهر بوده که این مربی شناخت خوبی از توانایی های او دارد.

یکی از ویژگی های فرشاد محمدی مهر فیزیک بدنی قوی این بازیکن است که او را از سایر مدافعان راست لیگ برتر متمایز می کند و حالا همین ویژگی توانسته با توجه به پاهای قدرتمندی که مدافع راست ذوب آهن دارد، به کابوسی برای تیم های حریف در ضربات ایستگاهی بدل شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ky5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابوالفضل علایی به مس کرمان پیوست