تاریخ انتشار: 1400/02/03 12:45
کد خبر: 40794

آذری: برای سیاحت به عربستان نیامدم

مدیرعامل باشگاه فولاد به صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان مبنی بر وقت کُشی بازیکنان فولاد واکنش نشان داد و گفت: این حرف‌ها تراوشات ذهنی کسی است که تیمش از یک شکست حتمی گریخته است.
آذری: برای سیاحت به عربستان نیامدم

 تیم فوتبال فولاد ایران در حالی امشب در دیدار برگشت به مصاف تیم النصر عربستان می‌رود که دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت.

 

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص دیدار امشب فولاد مقابل النصر عربستان به مهر گفت: بار روانی بازی‌های دور رفت بالا بود ولی پس از رویارویی با هر سه حریفمان، این بار روانی کمتر شده است. شناخت از تیم‌های مقابل بیشتر شده است و امیدواریم در دور برگشت نتایج بهتری هم بگیریم.

 

وی ادامه داد: باوجود اینکه برابر النصر پیش افتادیم و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی بیشتر هم داشتیم، اما کسب یک امتیاز هم از این مسابقات خوب است. ارزش این تک امتیازها در روز آخر مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره درخشش محسن فروزان دروازه بان این تیم در آسیا تصریح کرد: همه بازیکنان ما تلاش می‌کنند. محسن هم در فولاد کارش را با انگیزه شروع کرد. او نشان داد که شایسته اعتماد است. البته باید بدانید دو دروازه بان دیگر ما یعنی مرادیان و غلامزاده هم بسیار خوب و آماده هستند و شرایط مناسبی دارند.

 

آذری با اشاره به نتیجه تساوی مقابل النصر گفت: امیدواریم در بازی امشب بهتر باشیم. فکر می‌کنم بار روانی بازی تعدیل شده و به همین دلیل شاهد بازی زیباتری خواهیم بود. البته بازی کردن هر سه روز یک بار کار بسیار سختی است.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد در واکنش به اظهارات سرمربی النصر در پایان بازی رفت مبنی بر اینکه بازیکنان فولاد وقت کشی می کردند، اظهار داشت: از این صحبت‌ها در سراسر جهان در فوتبال می شود. این حرفها تراوشات ذهنی مربی حریفی است که تیم تحت رهبری او از یک شکست حتمی گریخته است. ما دو فرصت استثنایی گلزنی دیگر در خانه حریف و جایی که استادیوم خانگی آنها بود داشتیم و تا دقیقه ۹۵ هم به النصر در حال حمله بودیم. حتی به‌گل هم دست یافتیم که البته در شرایط آفساید به ثمر رسید.

آذری ادامه داد: فولاد نیازی به اتلاف وقت نداشت. اگر جای سرمربی النصر بودم تمرکزم را روی مدیریت تیم خودم می گذاشتم تا بازیکنی که تعویض می کردم (عبدالرزاق حمدالله) در مقابل چشمانم به تعویض اعتراض نمی کرد و با لگد بطری آب را مورد هدف قرار نمی داد تا در جواب اعتراض او در مقابل رسانه ها با گذاشتن دست بر دهان به او بگویم ساکت شو!

 

مدیرعامل فولاد در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به این سئوال که آیا مسئولان این باشگاه درخواستی برای زیارت خانه خدا و حضور در مکه داشته اند؟ تصریح کرد: من برای سفر سیاحتی و زیارتی به اینجا نیامده ام. مسئول تیم هستم و چنانچه لیاقت داشته باشم بعد از انجام ماموریتی که به من واگذار شده است به زیارت خانه خدا هم خواهم رفت.

 

آذری ادامه داد: اگر می خواهید در خصوص حضورم در کنار تیم و نحوه عملکردم سئوالی مطرح کنید کافی است از کادر فنی و اجرایی تیم بپرسید که آیا حضورم به تیم کمک کرده است یا نه. از روزی که در اهواز سوار هواپیما شدم حتی یک لحظه تیم و همکارانم را تنها نگذاشته ام. با تمام وجود مثل همه مسئولیت های قبلی در تلاش برای موفقیت گروه تحت مسئولیتم بوده ام.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yje5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام: اگر 3 بازی آینده را هم ببازیم باید به فولاد افتخار کرد