تاریخ انتشار: 1400/02/03 19:57
کد خبر: 40771

پیروزی یک نیمه‌ای تراکتور مقابل نیروی هوایی

در چهارمین مسابقه از مرحله لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال تراکتور تبریز در نیمه اول مقابل نیروی هوایی عراق به پیروزی رسید.
پیروزی یک نیمه‌ای تراکتور مقابل نیروی هوایی

تیم فوتبال تراکتور تبریز در چهارمین مسابقه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 از ساعت 19:30 در ورزشگاه شارجه امارات به مصاف تیم نیروی هوایی عراق رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

تراکتور در دور رفت سه امتیاز کسب کرد و اکنون در رده دوم جدول گروه B  قرار دارد و نیروی هوایی عراق 2 امتیازی در رده دوم است. در این گروه شارجه امارات 7 امتیازی صدرنشین است و پاختاکور 2 امتیازی هم در رده چهارم جدول است.

داور: لیدا( ژاپن)

کمک داوران: گومی اوسامه و تسا( ژاپن)

کارت زرد: محمد مسلمی پور( تراکتور) لویا( نیروی هوایی)

کارت قرمز: میثم جبار( دقیقه 38) برای نیروی هوایی عراق

گل: مهدی تیکدری( دقیقه 2) برای تراکتور

ترکیب تیم تراکتور تبریز:  محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، پیمان بابایی، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد عباس‌زاده، میلاد فخرالدینی و محمد مسلمی‌پور.

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب تیم نیروی هوایی عراق:  فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار، ابراهیم بایش، حمادی احمد( از دقیقه 43 عبدالخادم)، همام طارق، احسان حداد( از دقیقه 30 سامه سعید)، لوی العانی، علی محسن، علی کاظم، مصطفی محمد

سرمربی: ایوب ادیشو

دقیقه 2:

در اولین حمله تراکتور به گل رسید و توپ بعد از یک رفت و برگشت در محوطه جریمه به تیکدری رسید که او هم با یک ضربه فنی و دقیق گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 11:

شوت بازیکن نیروی هوایی عراق را اخباری دروازه‌بان تراکتور به راحتی مهار کرد.

دقیقه 14:

توپ در محوطه جریمه به لویا بازیکن نیروی هوایی رسید که فخرالدینی با یک تکل خوب مانع گلزنی این بازیکن شد و توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 17:

تراکتور دو ضربه کرنر متوالی را روی دروازه زد که کرنر دوم به هادی محمدی رسید و ضربه سر این مدافع پیش تاخته با اختلاف کمی از کنار دروازه نیروی هوایی عراق به بیرون رفت.

دقیقه 22:

ضربه کرنر نیروی هوایی عراق را با ضربه سر بازیکن این تیم همراه شد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه 31:

اشتباه عجیب بازیکن تراکتور باعث شد که یک موقعیت گلزنی برای نیروی هوایی همراه شد که این بازیکن از سوی مدافعان به خوبی مهار شد.

دقیقه 38:

میثم جبار مدافع تیم نیروی هوایی روی عباس زاده مرتکب خطا شد و یک موقعیت مسلم گلزنی را از تراکتور گرفت و به همین دلیل داور ژاپنی مدافع عراقی را با کارت قرمز جریمه کرد.

دقیقه 40:

ضربه کاشته تراکتور را عباس زاده زد که توپ  بعد از واکنش دروازه بان با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه نیروی هوایی به بیرون رفت. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkgy6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب تراکتور مقابل نیروی هوایی عراق