تاریخ انتشار: 1400/02/04 22:32
کد خبر: 40694

کار پست جنجالی به شکایت رسمی از AFC رسید/ اقدام پرسپولیس برای لایحه دفاعی

باشگاه گوا و فدراسیون فوتبال هند از باشگاه پرسپولیس به AFC شکایت رسمی کردند.
کار پست جنجالی به شکایت رسمی از AFC رسید/ اقدام پرسپولیس برای لایحه دفاعی

حدود یک هفته قبل باشگاه گوا و فدراسیون فوتبال هند به دلیل انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس که از دیدگاه آنها توهین به مردم هند تلقی می شد از طرف ایرانی به AFC شکایت کرد.

شکایت رسمی هندی‌ها یکی دو روز قبل به باشگاه پرسپولیس رسید و در نتیجه تیم حقوقی این باشگاه تلاش های خود را برای ارائه لایحه دفاعی با همکاری یک وکیل بین المللی آغاز کرده است. این لایحه در روزهای آتی به AFC ارسال خواهد شد.

البته باشگاه پرسپولیس به عناوین مختلف بابت این پست جنجالی از مسئولان فدراسیون هند و باشگاه گوا عذرخواهی کردند اما با این حال هندی ها برای دفاع از حیثیت خود کوتاه نیامدند.

جالب است که مسئولان باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه درگاه های ارتباطی و اطلاع رسانی رسمی این باشگاه را در اختیار ندارند و آنها زیر نظر تیم رسانه ای کارگزار رسمی آنها اداره می شود مسئولیت این ماجرا را به آنها واگذار کرده اند. هر چند که در کنفدراسیون آسیا مشکلات داخلی در پرسپولیس مهم نیست و آنچه اهمیت دارد این است که پست مذکور در صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر شده است و به تبع این باشگاه است که باید پاسخگوی این رفتار نسنجیده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yje9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واریز هشت میلیاردی کارگزار پرسپولیس