تاریخ انتشار: 1400/02/07 16:10
کد خبر: 40525

حبیبی: امیداورم با سه امتیاز از نوشهر خارج شویم

مهرداد حبیبی سرمربی تیم فوتبال دماوند آمل از انگیزه بالا شاگردانش برای دیدار امشب خبر داد.
حبیبی: امیداورم با سه امتیاز از نوشهر خارج شویم

به گزارش فرتاک ورزشی، مهرداد حبیبی سرمربی تیم فوتبال دماوند آمل در رابطه با دیدار امشب تیم خود گفت: تیم ما از همه لحاظ شرایط خوبی قرار دارد. خدا را شکر توانستیم هفته اول با برد از زمین خارج شویم تا با روحیه و انگیزه ای بالا برای بازی امشب شهرداری نوشهر آماده شویم. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این بازی را هم کسب کنیم و آسوده خاطر برای ازی های بعدی آماده شویم. در گروه سختی قرار گرفتیم و همه تیم ها مدعی صعود هستند و کار سختی داریم امیدوارم بتوانیم مزد زحمتامان را بگیریم.

وی ادامه داد: به بازیکنانمان گفتیم که نباید غرق شادی بازی اول شویم و بازی اول تمام شد و به دور از حاشیه برای بازی بعدی آماده می شویم و باید بازی به بازی پیش برویم تا بتوانیم امسال نماینده شایسته برای شهر امل و استان مازندران باشیم و قول صعود به لیگ دو که داده بودیم را عملی کنیم و امیدوارم بتوانیم مزد زحماتمان را بگیریم.

وی در پایان از مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم تشکر کرد: تشکر می کنم از مسئولین برگزار کننده به ویژه امیرحسین فراهانی که واقعا با وجود این همه اتفاقات کرونایی در شهر ها به نحو احسنت بازی ها را مدیریت و برگزار می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bdkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امتیازات از دست رفته هفته های نخست شرایط ما را به هم ریخت
وحید بیاتلو: