تاریخ انتشار: 1400/02/07 17:09
کد خبر: 40521

راهکار مدیران پرسپولیس در صورت قطعی شدن بحث قرنطینه

مدیران باشگاه پرسپولیس در صورت قطعی شدن بحث قرنطینه این تیم در بازگشت از هند راهکاری را در نظر گرفته‌اند.
راهکار مدیران پرسپولیس در صورت قطعی شدن بحث قرنطینه

وزارت بهداشت در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان و باشگاه پرسپولیس اعلام کرده کاروان این تیم پس از بازگشت از هند به دلیل شیوع ویروس جهش یافته هندی و آمار بالای مبتلایان به مرگ و میر در این کشور باید به مدت یک هفته به قرنطینه برود.

این در شرایطی است که مدیران باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این دستور وزارت بهداشت درخواست کرده‌اند با توجه به اینکه اعضای این تیم در هند هر سه روز یک بار تست کرونا داده، در زمان حضور در هند نکات بهداشتی را رعایت کرده و با پرواز چارتر به ایران باز می‌گردند قرنطینه آنها اعمال نشود.

مدیران باشگاه پرسپولیس این نامه را دو روز قبل برای وزارت بهداشت ارسال کرده‌اند اما تاکنون جوابی برای این درخواست خود دریافت نکرده اند. هرچند جعفر سمیعی هم در تماس‌هایی خواستار اجرا نشدن این قرنطینه با توجه به شرایط تیم پرسپولیس شده است.

مدیران پرسپولیس امیدوار هستند با توجه به توضیحات‌شان وزارت بهداشت از قرنطینه تیم صرف‌نظر کند اما اگر این موضوع قطعی شود و این توضیحات مورد قبول قرار نگیرد، مسئولان باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنند یک هتل برای به قرنطینه رفتن در نظر بگیرند تا کل این کاروان تا زمان خروج از قرنطینه در آن اقامت کنند.

هرچند مدیران پرسپولیس همچنان امیدوار به دریافت پاسخ مثبت از وزارت بهداشت هستند اما از طرفی تاکنون هتل مناسبی که شرایط  کامل قرنطینه در آن وجود داشته باشد پیدا نکرده‌ و برای این منظور تلاش خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xodgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام برنامه بازگشت پرسپولیس به ایران