تاریخ انتشار: 1400/02/07 19:03
کد خبر: 40516

برونو: دوست دارم در آینده سرمربی یونایتد شوم

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، ابراز امیدواری کرد که بعد از دوران فوتبال خود پا به عرصه سرمربیگری بگذارد.
برونو: دوست دارم در آینده سرمربی یونایتد شوم

 برونو فرناندز در سن 26 سالگی خود را در قامت یکی از بهترین هافبک‌های دنیا به اثبات رسانده است. ستاره پرتغالی هنوز هم فرصت زیادی برای پیشرفت کردن دارد اما اکنون در مصاحبه‌ای از اهداف بلندمدت خود و علاقه‌اش برای حضور در عرصه مربیگری صحبت کرده است.

 

برونو فرناندز و در مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: " اکنون می‌بینم که زمان می‌گذرد و من بچه‌هایی را می بینم که متولد سال های 2000، 2001 و 2002 هستند مانند خواهرم که در سال 2000 به دنیا آمد بنابراین چنین مسئله باعث سردرگمی ذهنی من می شود. من از فوتبال لذت می برم و می خواهم در آینده مربی شوم. راستش را بخواهید دوست دارم روزی مربی شوم.

نمی دانم که دوست دارم سرمربیگری کدام تیم را برعهده بگیرم اما اگر باشگاه بزرگی باشد و حتی بتوانم منچستریونایتد را مربیگری کنم خوشحال خواهم شد. مطمئن نیستم اما به خاطر احساسی که نسبت به فوتبال دارم فکر می‌کنم که باید در آن باقی بمانم زیرا همه زندگی من به این مربوط می شود."

 

برونو فرناندز درباره روند پیشرفت منچستریونایتد بعد از حضور او در این تیم و اینکه آیا آن ها می توانند فصل آینده برای قهرمانی بجنگند، گفت: " صادقانه بگویم فکر می کنم چنین شرایطی وجود دارد. تیم از زمان آمدن من به اینجا پیشرفت کرده است. من سعی در پیشرفت دارم و از طرفی فکر می کنم که از زمان آمدن مربی نیز این مسئله وجود داشته است. او سعی در بهبود روند تیم دارد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9xd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پژمان نوری ابزار بازگشت رویایی ملوان را فراهم کرد/ رونمایی از اسپانسر پیراهن قوی سپید
انزلی در صودای جشن صعود

با تمام وجود می جنگیم چون آخرین بازی ما در انزلی است
زارع: داوری ها در این فصل پر از اشتباه بود