تاریخ انتشار: 1400/02/16 16:40
کد خبر: 39982

جدال ته جدولی‌ها/ ماشین‌سازی _سایپا همه در اندیشه بقا

تیم‌های شانزدهم و چهاردم لیگ‌بیستم در هفته ۲۲ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
جدال ته جدولی‌ها/ ماشین‌سازی _سایپا  همه در اندیشه بقا

روز شنبه ۱۸ اردیبهشت بیست‌ودومین هفته بیگ برتر جام خلیج همیشه فارس برگزار خواهد شد و در یکی از دیدار‌های حساس دو تیم حاضر در منطقه خطر جدول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در این هفته تیم‌ ماشین سازی تبریز در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی میزبان تیم سایپا خواهد بود و این دیدار از ساعت ۲۱:۱۵ و با قضاوت آقایان علی صفایی، آرمان اسعدی، سید یعقوب حجتی و سعاد وفاپیشه و نظارت ایرج نظری برگزار خواهد شد.

سبز‌های تبریزی که فصل کابووس‌واری را پشت سر گذاشته و کاندیدای اول سقوط به لیگ دسته یک هستند کور‌سوهای امید خود را در بازی‌های خانگی جستجو‌ می‌کنند تا بتوانند در لیگ‌برتر باقی بمانند.

 

ماشین سازی  تا اینجای کار تنها یک برد را در کارنامه خود ثبت کرده‌ و‌ با ۱۰‌ امتیاز در انتهای جدول ایستاده‌ است و پیروزی خانگی مقابل سایپا تیم چهاردهم جدول می‌تواند علاوه بر کاهش فاصله با رقبا، آنها را با امید بیشتری راهی هفته‌های آتی کند.

در سوی دیگر میدان سایپایی حضور دارد که در فصول گذشته سیاست جوانگرایی را در پیش گرفت و با تکیه بر دانش مربی‌گری ابراهیم صادقی مرد نارنجی‌پوش فوتبال ایران. مسابقات را ادامه داد و اما این فصل صادقی لیگ را به پایان نرساند و مدیران سایپا که خطر سقوط را احساس کردند ترجیح دادند با محسن بیاتی‌نیا کار را ادامه دهند.

 

انتخاب بیاتی‌نیا با انتقادات فراوانی همراه شد و حالا فراز‌ کمالوند  سرمربی شد و سایپایی‌ها امیدوارند با استفاده تجربه بالای کمالوند بتواند در لیگ‌باقی بمانند.

سایپا با ۱۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته و تنها دو‌امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و کوچکترین لغزشی لیگ‌بیستم را برای این تیم تلخ خواهد کرد.

دیدار رفت دو تیم ‌با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید، اما قطعا مساوی در این دیدار برای هیچکدام مناسب نخواهد بود و باید دید اندیشه‌های اکبرپور و کمالوند برنده خواهد داشت یا خیر؟

به قلم؛ پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jeqjo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار دفاعی قابل توجه تیم انتهای جدولی فوتبال ایران