تاریخ انتشار: 1400/02/25 18:38
کد خبر: 39408

فکری: استقلالی‌ها پشت تیم باشند

سرمربی نفت مسجدسلیمان و سابق استقلال از هواداران این تیم خواست با وجود شکست در دربی از آبی‌پوشان حمایت کنند.
فکری: استقلالی‌ها پشت تیم باشند

 محمود فکری در نشست خبری قبل از دیدار با ماشین‌سازی ضمن تبریک روز بزرگداشت زبان فارسی و همچنین آرزوی سلامتی برای مهدی پاشازاده، مهدی حاج‌محمد و محسن گروسی که مبتلا به کرونا هستند، اظهار کرد: فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل را داریم و معتقدم شاید مسابقه‌ای سخت‌تر از دیدار با سپاهان و مس رفسنجان باشد.

 

او ادامه داد: با توجه به اینکه ماشین‌سازی تیم شانزدهم و قعرنشین است، این اتفاق کارمان را سخت می‌کند چراکه بازیکنان آنها بدون استرس و ترس به میدان می‌آیند و در روزهای گذشته به بازیکنانمان تاکید داشتم تا برای همه تیم‌ها ازجمله صدرنشین و قعرنشین احترام قائل شوند و با تمام وجود خود را آماده کنند.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: تمرینات خوبی را در روزهای گذشته داشتیم و امیدوارم بازیکنان ما فردا هم انگیزه دو مسابقه قبل را داشته باشند و دونده و جنگنده ظاهر شوند تا به امید خدا بتوانند با توانایی‌های خود را به فوتبال ایران نشان دهند و بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

فکری در خصوص غایبان تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت: ساسان حسینی و مجتبی مقتدایی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، اما سایر بچه‌ها آماده هستند تا با تلاش بیشتر جایگزین خوبی باشند که نبود غایبان را احساس نکنیم یا کمتر احساس کنیم.

 

سرمربی سابق استقلال نظرش درباره دربی روز گذشته را اینطور عنوان کرد: نظر خاصی ندارم؛ برای همه دوستان به ویژه استقلالی‌ها آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم. بخاطر اینکه از من سوال کردید می‌گویم، از تمام تماشاگران استقلال می‌خواهم تا از تیم خود پشتیبانی کنند که بتواند جایگاه خوبی کسب کند و بالای جدول باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eg6dy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت شفر نقطه مثبت استقلال در بازی فردا؟