تاریخ انتشار: 1400/02/28 22:29
کد خبر: 39196

آخرین تَرکِش/ استقلال بدنبال خوشبختی در جام حذفی/ ذوب‌آهن حریف خطرناک آبی‌پوشان

« استقلال و ذوب‌آهن حساس‌ترین دیدار جام‌حذفی در مرحله یک هشتم نهایی را برگزار خواهند کرد»
آخرین تَرکِش/ استقلال بدنبال خوشبختی در جام حذفی/ ذوب‌آهن حریف خطرناک آبی‌پوشان

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت جام حذفی فوتبال ایران پیگیری می‌شود و دو تیم استقلال و ذوب‌آهن در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

این دیدار رأس ساعت  ۱۹:۳۵ در ورزشگاه آزادی به قضاوت آقایان موعود بنیادی‌فر، حسن ظهیری، تورج عیوض محمدی و عباس راکی و  همچنین نظارت محسن قهرمانی برگزار خواهد شد.

استقلال و ذوب‌آهن در مرحله قبلی به ترتیب تیم‌های پیکان و شهر‌خودرو را از مقابل برداشتند و به این مرحله رسیدند.

 

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که ۱۲ روز پیش و در چهارچوب هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر مقابل هم به میدان رفتند که در آن دیدار در کمال شگفتی ذوب‌آهن با حساب ۲ بر صفر میزبان مدعی‌اش را شکست داد.

هر دو تیم در  آخرین دیدار‌شان در لیگ برتر مقابل رقبا شکست خورده‌اند و می‌توان گفت برنده این نبرد روحیه از دست رفته‌اش را باز پس خواهد گرفت.

استقلال در سه بازی آخر خود در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است و این موضوع با عملکرد خوبشان در لیگ‌قهرمانان آسیا در تضاد است.

 

مجیدی که پس از شکست در دربی لیگ برتر را از دست رفته دید، جام‌حذفی را هدف اصلی استقلال

در فصل جاری خواند و با روانی سنگینی را برای این دیدار ایجاد کرد که می‌تواند هم جنبه مثبت و هم جنبه منفی برای شاگردانش به همراه داشته باشد.

 

آبی‌پوشان انگیزه جبران شکست قبلی مقابل ذوب‌آهن را هم دارند که می‌تواند  کار را برای شاگردان مجتبی حسینی در تیم ذوب‌آهن بسیار سخت کند.

 

پایتخت نشینان باید خیلی سریع به گل برسند چراکه الزام داشتن برنده در این دیدار امکان محتاط عملکردن ذوبی‌ها  را بالا می‌برد و با توجه به تعداد بالای بازی‌ها و خستگی استقلال در یک ماه اخیر اگر بازی بیش از نود دقیقه طول بکشد ممکن است برای آبی‌پوشان خطرناک باشد.

در هر صورت باید دید راند دوم تقابل اندیشه‌های مجیدی و حسینی به کجا خواهد رسید این دیدار برای استقلال نوید بخش خواهد بود یا آخرین امید‌های هوادارانش را در این فصل از بین خواهد برد.

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rmad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از پیراهن استقلال و ذوب‌آهن در جام حذفی