تاریخ انتشار: 1400/02/31 14:04
میلاد احمدی:
کد خبر: 39044

دوباره مدعی صعود شدیم/داور با سخت گیری بازیکن مارا اخراج کرد

هافبک تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با بیان اینکه سه امتیاز سخت و شیرین برابر استقلال ملاثانی اهواز گرفتیم، گفت: قبل از این دیدار می‌دانستیم که بازی سختی داریم زیرا حریف بسختی امتیاز می‌دهد.
دوباره مدعی صعود شدیم/داور با سخت گیری بازیکن مارا اخراج کرد

میلاد احمدی پیرامون دیدار با استقلال ملاثانی اظهار داشت: تیم استقلال ملاثانی اهواز بسیاری از گل هایش را در مسابقات بر روی استقاده از ضربات ایستگاهی و ارسال بلند به ثمر رسانده بود برای همین هم ما برنامه داشتیم که اجازه ندهیم آنها از این راه به گل برسند.

وی اضافه کرد: اخراج بازیکن ما در دقیقه ۱۰ کارما را بسیار سخت کرد اما پس از این اتفاق سرمربی تیم تغییر تاکتیک داد و با همت و تلاش بازیکنان توانستیم یک بازی رویایی برابر این تیم  و آن هم ۱۰ نفره و با وقت های اضافه طی نود دقیقه برگزار کنیم.

سختگیری داور

احمدی ادامه داد: فکر کنم داور این بازی خیلی سختگیرانه بازیکن ما را اخراج کرد و مشابه همین صحنه هم برای تیم ما به وجود آمد که مدافع حریف باید اخراج می شد اما داور چنین نظری نداشت و به رای او احترام می گذاریم.

احمدی که در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد و چهره برتر میدان بود، اظهار داشت: در حالی که سوار بازی بودیم فکر کنم مهاجم حریف زرنگی کرد و یک خطا را گرفت که منجر به اخراج بازیکن ما شد اما خدا را شکر که به بازی بر گشتیم و ۱۰ نفره حریف سختکوش را بردیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم بازی، تیم حریف بازهم بر روی ارسال های بلند برای جبران گل خورده به میدان آمد و بر روی ضربه ایستگاهی گل مساوی را زد و توانست روحیه بگیرد اما خیلی زود توانستیم برروی یک کار تیمی و تلاش بازیکنان گل برتری را بزنم که خیلی حساس بود.

هافبک تیم فجر با بیان اینکه این بازی و اتفاق هایی که در آن افتاد به عنوان بهترین خاطره دوران فوتبالیم است، بیان داشت: این بازی و گل  حساسی که  به ثمر رساندم را فراموش نمی کنم البته تلاش سایر بازیکنان را تبدیل به گل کردم.

دوباره مدعی شدیم

احمدی  گفت: ما سه بازی پشت سر هم واگذار کردیم اما پس از بُرد مقابل تیم قشقایی دوباره مدعی شدیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در پایان دل هواداران را شاد کنیم و پس از هشت سال شیراز به لیگ برتر باز گردد.

وی گفت: دراین فصل شرایط تیم  نسبت به سال های گذشته بسیار بهتر شده و از نظرامکانات ومسایل  مالی همه چیز فراهم است و باید از سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر و دیگر دست اندرکاران باشگاه  تشکر کنیم  که شرایط بسیار خوبی را به وجود آوردند و امیدواریم در پایان دل هواداران را با صعود به لیگ برتر خوشحال کنیم.

احمدی افزود: شیراز زمانی ۲ تیم در لیگ برتر فوتبال داشته و هم اینک این ظرفیت را دارد تا حداقل یک تیم در لیگ برتر داشته باشد و برای محقق شدن این امرهمه باید کمک کنند، بسیار امیدوار هستم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در این فصل لیگ برتری شویم.

بازی های آسان

وی بیان کرد: ما در ادامه، بازیهای آسان تری را نسبت به دیگر مدعیان در پیش داریم هر چند همه بازی ها سخت است، امیدوارم یک هفته  قبل از پایان مسابقات سرنوشت تیم ما مشخص باشد تا بازی آخر مقابل گل ریحان تشریفاتی شود، بسیار خوشبین هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzqyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلیفه‌اصل: باید امتیازات را درو کنیم/ جایگاه واقعی استقلال خوزستان لیگ برتر است

نخودکار ۳ امتیاز را برای شاهین به ارمغان آورد
خوشه طلایی ساوه ۰-۱ شاهین بوشهر