تاریخ انتشار: 1400/02/31 14:21
اختصاصی/حسن پورحمیدی:
کد خبر: 39043

پارس جنوبی با ارایه بازی بسته دنبال کسب ۱ امتیاز بود/برای صعود می جنگیم

دروازه بان استقلال خوزستان گفت:پارس جنوبی با ارایه یک بازی بسته به دنبال کسب ۱ امتیاز بود.
پارس جنوبی با ارایه بازی بسته دنبال کسب ۱ امتیاز بود/برای صعود می جنگیم

حسن پورحمیدی در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی،پیرامون دیدار با پارس جنوبی جم گفت:بازی مقابل پارس به دلیل جایگاه دو تیم در جدول از حساسیت خاصی برخوردار بود چون هم تیم ما و هم آن ها مدعی صعود هستند و به همین علت می دانستیم دیدار سختی خواهیم داشت.

 

وی افزود:تیم پارس جنوبی از کادر فنی و بازیکنان خوبی تشکیل شده است و در این دیدار پا به پای ما بازی کردن و چون در دیدار رفت مقابل این تیم پیروز شدیم فشار بیشتری روی ما بود و به همین علت برای رسیدن به گل عجله داشتیم که همین امر باعث شد موقعیتهای زیادی را از دست دهیم هر چند گرمای هواهم کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود.

 

دروازه بان استقلال خوزستان گفت:پارس جنوبی هدفش بسته بازی کردن بود و دنبال کسب 1 امتیاز بود که در نهایت موفق به همین مهم هم شدند.

 

پورحمیدی خاطر نشان کرد:بسباری از تیم ها در نیم فصل نفرات زیادی جذب کردند و هزینه های هنگفتی کردند  اما ما بضاعت نسبتا پایینی در مقایسه با سایر تیم ها داریم و تا به امروز عملکرد خوبی هم داشتیم ،ما فاصله چندانی تا صدر جدول نداریم و با توجه به هفته های باقی مانده قطعا تلاش خودمان را می کنیم تا با این تیم و کادرفنی جوان جز یکی از دو تیم صعود کننده باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqpyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل گهر 1 - تراکتور2؛ تی تی ها به صدر نزدیک شدند