تاریخ انتشار: 1400/02/31 20:09
فلاحیان مدافع پدیده:توپ به دستم خورد اما پنالتی نبود
کد خبر: 39025

میتوانستیم گل های بیشتری بزنیم/ داوری دیدار با کل گهر خوب بود

محمدرضا فلاحیان در مورد پیروزی یک بر صفر پدیده مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: بازی بسیار خوبی بود. بازی واقعا جاندار بود، خدا را شکر این هفته به خوبی تمرین کرده بودیم. گل گهر هم تیم خوبی بود اما ما نتوانستیم بیشتر از ضد حملات استفاده کنیم. شاید مالکیت بازی بیشتر دست حریف بود اما ما خیلی موقعیت داشتیم. می توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم اما در هر حال بازی را بردیم.

میتوانستیم گل های بیشتری بزنیم/ داوری دیدار با کل گهر خوب بود

او در مورد اینکه شرایطشان چندان مناسب نبود و با این پیروزی کمی از زیر فشار رها شدند ادامه داد:  انتظارات از تیم ما بالاست و آقای رحمتی هم واقعا زحمت می کشد و یک تنه برای تیم از همه لحاظ می جنگد. با این پیروزی کمی از فشار خارج شدیم.

 این بازیکن درمورد صحنه ای که توپ منشا به دستش خورد و اعضای گل گهر اعتقاد به پنالتی داشتند گفت: دقیق نمی دانم ولی فکر نمی کنم پنالتی بوده باشد و دست های من جمع بود و هیچ کاری نمی توانستیم بکنم البته نظر نهایی را کارشناسان باید بدهند اما از دید من پنالتی نبود. در ابتدا بازی داور به دو بازیکن یعنی دفاع آخر ما و فوروارد حریف کارت داد آن هم روی یک ضربه عادی کرنر که به راحتی می توانست به یک تذکر اکتفا کند. این مسائل را می توان مدیریت کرد و کمی عجیب بود ولی در کل داوری خوب بود.

بازیکن پدیده درمورد تعطیلی لیگ نظرش را اینگونه بیان کرد: این تعطیلی برای ما خیلی بد است. در دیدار قبلی با آلومینیوم اراک ۲۰ درصد خودمان هم نبودیم اما در این بازی خیلی بهتر شده بودیم. اگر هر ۶ روز یکبار بازی کنیم واقعا به نفع ما است. یک ماه لیگ تعطیل شده و ما چند روز استراحت می کنیم و مجدد روزی دو نوبت تمرین می کنیم و مربیان واقعا نمی دانند چگونه کار کنند که تیم آسیب نبیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bgme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قاسم شهبا : دیدار فردا برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد