تاریخ انتشار: 1400/03/01 18:19
کد خبر: 38987

مجیدی: شادی ام بی احترامی به شخص خاصی نبود

کاپیتان تیم آلومینیوم از شادی گل جنجالی و اهمیت پیروزی تیمش مقابل تراکتور صحبت کرد.
مجیدی: شادی ام بی احترامی به شخص خاصی نبود

میثم مجیدی، کاپیتان تیم آلومینیوم که در این فصل عملکرد خوبی داشته، طی هفته های اخیر با توجه به تغییر تاکتیک منصوریان، به عنوان دفاع وسط در دفاع سه نفره آلومینیوم کنار هوشمند و سلیمانی عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته است. مجیدی طی دو بازی اخیر یک پاس گل داده و یک گل زده است. او در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد بازی حساس با تراکتور، گلزنی مقابل این تیم و شادی گل جنجالی اش صحبت کرد.

 

مجیدی با بیان اینکه برای پیروزی مقابل تراکتور وارد زمین شده بودیم گفت: تراکتور حریف بسیار پر قدرتی بود. درست است که چند بازیکن شان را در اختیار نداشتند ولی می دانستیم که با چه حریفی قرار است بازی کنیم. سرمربی سابق ما روی نیمکت آنها حضور داشت و شناخت آقای خطیبی از تیم ما کمک زیادی به تراکتور می کرد. با همه اینها فقط با هدف برد وارد زمین شده بودیم و به هیچ نتیجه دیگری فکر نمی کردیم.

 

وی در مورد شادی گلی که بعد از باز کردن دروازه تراکتور انجام داد و حواشی زیادی هم به دنبال داشت، گفت: خدا را شکر می کنم که آن پنالتی حساس را تبدیل به گل کردم. بعد از این که توپ وارد دروازه شد به هیچ چیزی جز اینکه آلومینیوم را به یک پیروزی حساس نزدیک تر کردم، فکر نمی کردم. فشار زیادی روی ما بود و باید حتما تراکتور را می بردیم. وگرنه برخلاف برخی ها که می گویند هدف خاصی از آن شادی نداشتم و قصدم هم بی احترامی به کسی نبود.

مجیدی در پاسخ به این که چه پایانی را برای آلومینیوم در اولین فصل لیگ برتری اش متصور است، گفت: هفته های بسیار سختی در پیش داریم. در این مدت که بازی هایمان تعطیل است باید تلاش کنیم و آمادگی مان را حفظ کنیم. به نظرم این وقفه به نفع ما نیست چون که در روند خوبی قرار داشتیم. البته با کادر فنی خوبی که داریم مطمئنم که می توانیم آمادگی روحی و جسمانی مان را در این مدت هم حفظ کرده و یک پایان خوش را برای مردم خونگرم اراک رقم بزنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozgnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی برابر بادران فیزیکی بود/قبل از بازی می دانستم گلزنی خواهم کرد!
سجاد دانایی: