تاریخ انتشار: 1400/03/02 22:24
کد خبر: 38931

حسینی به دنبال دومین کلین شیت فصل در آبادان

با توجه به غیبت مظاهری در کاروان سفر آبی پوشان به آبادان، فردا یک بار دیگر سیدحسین حسینی درون قفس توری استقلال می ایستد.
حسینی به دنبال دومین کلین شیت فصل در آبادان

 کاروان استقلال با غایبین زیادی راهی آبادان شد تا آبی پوشان برای بازگشت به رده سوم جدول، به دنبال کسب سه امتیاز حساس بازی مقابل صنعت نفت باشند. استقلالی ها در بازی فردا همچون دیدار مقابل ذوب آهن، سیدحسین حسینی را درون دروازه خود خواهند داشت.


حسینی که در دیدار برابر ذوب آهن برای یکصدمین بار پیراهن استقلال را بر تن کرد، مرتکب یک اشتباه بزرگ شد و توپ را به دارکو بیدوف تقدیم کرد تا او دروازه آبی پوشان را باز کند اما فرشید اسماعیلی خیلی زود گل برتری را یکبار دیگر برای تیمش به ثمر رساند.


حسینی در آن بازی و در دقایق حساس مسابقه، در تقابل تک به تک با میلاد جهانی، یک موقعیت بسیار خوب را از ذوبی ها گرفت و مانع از این شد تا پیروزی استقلالی ها از دست برود و با آن واکنش دیدنی، اشتباهش را روی تک گل ذوبی ها جبران کرد.


حالا و با توجه به مصدومیت رشید مظاهری، او نمی تواند تیمش را در سفر به آبادان همراهی کند تا حسینی یکبار دیگر برای استقلال به میدان برود. سنگربان آبی پوشان که در این فصل در 5 دیدار درون دروازه تیمش قرار گرفته است، تنها در هفته اول و بازی با مس رفسنجان موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد.


او در 4 دیدار بعدی مقابل فولاد، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان و ذوب آهن دروازه اش را باز شده دید و حالا امیدوار است تا با جبران اشتباه هفته گذشته، با ثبت یک کلین شیت، روحیه اش را بازیافته و نشان دهد هنوز هم می توان مانند قبل به عنوان یک دروازه بان مطمئن به او اعتماد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9qoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال مقابل نفت