تاریخ انتشار: 1400/03/13 15:54
کد خبر: 38418

شیری: نباید منافع یک تیم را در اعلام رای لحاظ نکنند

کاپیتان نساجی که دوران مصدومیت را پشت سر می گذارد می گوید زمان از دست رفته بابت هماهنگی بازیکنان جدید اصلی ترین عامل عدم نتیجه گیری این تیم است.
شیری: نباید منافع یک تیم را در اعلام رای لحاظ نکنند

 حامد شیری در مورد شرایط نساجی مازندران با شروع نیم فصل دوم و حضور ساکت الهامی که وضعیت این تیم را دگرگون کرده، عنوان کرد: ما از قبل شرایط خوبی نداشتیم. قبل از اینکه آقای الهامی به تیم ما بیاید از ۱۷ بازی ۱۰ امتیاز گرفته بودیم و بعد از این‌که آقا ساکت آمد از همان بازی با سایپا در جام حذفی سعی کردیم شرایط را عوض کنیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

ما در ۸ بازی که دو تا از آن ها حذفی بود و ۶ بازی‌ لیگ که سه تا از آنها باخت شد. دو بازی مقابل سپاهان و پرسپولیس داشتیم که بسیار خوب بازی کردیم، به نوعی که خیلی ها ما را مستحق باخت نمی دانستند، ولی تنها بازی که نمی توانستیم شرایط پیروزی داشته باشیم بازی با ملوان در جام حذفی بود. فکر می کنم می توانستیم خیلی بهتر از آن کار کنیم ولی در سایر بازی ها خوب بودیم.

 

هافبک نساجی در همین باره اضافه کرد: درست است با این پیروزی ها به بالای جدول نیامیدم ولی همه چیز دست خودمان است و به اینکه در بازی های دیگر چه نتیجه ای رقم می خورد کاری نداریم و باید سعی کنیم در  بازی های باقی مانده همان نتایج خوبی که گرفتیم را کسب و شرایطمان را بهتر کنیم.

 

شیری در مورد پرونده بازی پیکان و سایپا با توجه به اینکه حریف مستقیمشان هستند گفت: آقای سیف الله پور مدیر محترم ما جلسه ای با آقای عزیزی خادم داشت و نمی دانم خروجی جلسه چه بود، ولی امیدوارم رایی که صادر می شود باعث نشود تیم های دیگر متضرر شوند و منافع یک تیم را برای اعلام رای در نظر نگیرند. امیدوارم رایی که صادر می شود عادلانه باشد.

 

کاپیتان نساجی مازندران که دوران مصدومیت را پشت سر می گذارد در این باره توضیح می دهد: مصدومیت من به دیدار با پرسپولیس بر می گردد که در آن بازی زانویم چرخید و طول درمان من یک ماه بود، ولی با توجه به اینکه در کوران مسابقات بودیم نمی توانستم درمان را کامل کنم و مجبور شدم بعد از یک هفته فیزیوتراپی و درمان به تمرینات برگردم. با این حال درد را همیشه در زانویم حس می کردم.

 

بازیکن سابق سایپا ادامه داد: در این مدت سعی کردم با این درد مدارا کنم. در بعضی بازی ها به زور قرض  مسکن به زمین رفتم  و خیلی شرایط سختی داشتم و درد آزار دهنده ای بود ولی بلافاصله بعد از بازی با فولاد که وقفه ۴۰ روزه ایجاد شد درمان را شروع کردم. دو هفته فیزیوتراپی کردم و الان در هفته سوم علاوه بر فیزیوتراپی کار های قدرتی و دویدن را شروع کردم. از هفته بعد می توانم کار های بدنی را در چمن شروع می کنم. الان هم تیم در اردو ترکیه است و من منتظرم بازگردند و همراه سایرین تمرین کنم. من با اجازه کادرفنی به ترکیه نرفتم و در تهران ماندم  تا کار های درمانم را انجام دهم تا بتوانم به تیم کمک کنم.

 

شیری که قدیمی ترین بازیکن این تیم است در مورد اینکه شرایط این تیم نسبت به یکی دو سال گذشته چه فرقی کرده گفت: در شروع فصل خروجی خیلی زیادی داشتیم و تقریبا تمام مهره های کلیدی ما رفتند و برای جایگزینی شان باشگاه باید هزینه زیادی متحمل می شد؛ از آنجایی که درخواست بازیکنان برای رقم قرارداد زیاد شده بود باشگاه نتوانست بازیکنانی را جذب کند که تیم های با بودجه دولتی جذب می کنند.

 

مسئولان ما به هر حال سعی کردند با بضاعتی که داشتند بازیکنانی را جذب کنند. اوایل فصل نتایج خوبی نگرفتیم که بخشی از آن به عدم هماهنگی بازیکنان بر می گردد. تعداد زیادی از بازیکنان از تیم های دیگر آمدند و تا بخواهند خودشان را وفق دهند مقداری زمان برد. زمان از دست رفته باعث شد ما نتایج خوبی نگیریم. رفته رفته شرایط بهتر شد و بچه ها توانستند خودشان را پیدا کنند و حساسیت کار را کاملا درک کردند و خدا را شکر در هفته های اخیر نتایج بهتری گرفتیم و در ادامه هم می جنگیم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbyry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری: هواداران نساجی به ما انرژی مثبت بدهند