تاریخ انتشار: 1400/03/16 17:39
کد خبر: 38305

تست 20 بازیکن؛ الهامی به دنبال ترکیب ایده‌آل

در آخرین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال نساجی در اردوی استانبول، سرمربی باتجربه این تیم به دنبال ترکیب ایده‌آل برای تیمش در ادامه لیگ بود.
تست 20 بازیکن؛ الهامی به دنبال ترکیب ایده‌آل

نساجی مازندران یکی از تیم‌های در خطر سقوط از لیگ برتر به شمار می‌رود، البته که با حضور ساکت الهامی در رأس کادرفنی این تیم نساجی توانسته 4 پیروزی در 6 مسابقه لیگ برتری‌اش به دست آورد اما نتایج ضعیف نیم‌فصل اول سبب شده تا آن‌ها همچنان در لبه پرتگاه قرار داشته باشند و منطقه قرمز جدول فاصله‌ای یک امتیازی.

 

با توجه به این شرایط، ساکت الهامی تصمیم گرفت تا تیمش در تعطیلات فیفادی، اردویی را با هماهنگی مدیران باشگاه در استانبول بگذارند و سه‌شنبه پیش‌روی اردوی 10 روزه نساجی در استانبول ترکیه به پایان می‌رسد؛ روز گذشته در دیداری دوستانه الهامی عملکرد بازیکنان خود را زیرنظر گرفت تا با بازگشت از استانبول بتواند ترکیب مدنظر خود در لیگ برتر را بهتر بشناسد.

 

با نظر کادرفنی نساجی در دیدار روز گذشته مقابل جویزلی آنادولو که با برتری پنج گله قائمشهری‌ها بازی به اتمام رسید، 20 بازیکن در فواصل مختلف بازی در ترکیب نساجی آزمایش شدند تا به نوعی ساکت الهامی با تست بازیکنان در دسترس خود بتواند ترکیبی ایده‌آل را در شروع دوباره لیگ برتر برای نساجی به کار گیرد.

 

نیمامیرزازاد، امیرمهدی جانملکی، حسن نجفی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، فرزاد زامهران، رضا دهقانی، محمدحسین باباگلی محمد قربانی، مجتبی ممشلی، شاهین ثاقبی، سعید بیگی، احسان قهاری، علی آل‌کثیر، سجاد آقایی، کریم اسلامی، بهزاد داودی، امیرحسین یحیی‌زاده، محمدجواد مولایی و علی زارع 20 بازیکن نساجی بودند که روز گذشته در دیدار تدارکاتی به میدان رفتند.

 

در اولین بازی پس از اردوی ترکیه در لیگ برتر، تیم فوتبال نساجی باید در تبریز  میهمان تیم قعرنشین ماشین‌سازی باشد و سه امتیاز این مسابقه برای بقای شاگردان الهامی در لیگ برتر بسیار حائزاهمیت است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ax7ry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سلیمی: در هیچ تیمی به اندازه تراکتور صمیمیت بین بازیکنان وجود ندارد