تاریخ انتشار: 1400/03/18 16:36
کد خبر: 38216

اختصاصی/ ویرانی ویلموتس در حال آباد شدن/ حالا نوبت عراق است

پیروزی شیرین ایران مقابل‌ بحرین امیدواری را به اردوی تیم ملی بازگرداند تا شاگردان دراگان اسکوچیچ با خیال راحت به فکر دو بازی باقی مانده باشند. دو بازی که یکی آسان و یکی دیگر مشکل است.
اختصاصی/ ویرانی ویلموتس در حال آباد شدن/ حالا نوبت عراق است

شکست دادن بحرین برای تیم ملی در اولویت اول قرار داشت که باید این کار صورت می گرفت و بازیکنان نیز به خوبی آن را انجام‌ دادند. نتیجه بازی با بحرین آنقدر مهم و حیاتی بود که حتی تساوی آن نیز چندان‌ به کار تیم ملی نمی آمد و فقط پیروزی اش می توانست همه چیز را به روال عادی بازگرداند و به تیم آرامش بدهد.

شاگردان اسکوچیچ با یک بازی معمولی و تا حدودی پر اشتباه مقابل هنگ کنگ که حتی با برتری هم به پایان رسید، پا به میدان بحرین گذاشتد. به همین علت، کمی ترس در بین هواداران و کارشناسان  وجود داشت که مبادا در دیدار حساس بحرین آنها پر اشتباه ظاهر شوند و نتوانند نتیجه لازم‌ را کسب کنند. جالب اینجاست، همین اتفاق در نیمه اول بازی تا حدودی تکرار شد تا اینکه کادر فنی تیم ملی متوجه شود تیم به یک بازیگردان و طراح نیاز دارد. ورود سامان قدوس، طراح به زمین تنها حل معمای بازی بود که با ورودش توانست تیم ملی را به آنچه که استحقاقش را داشت برساند. گرچه دو بازیکن خط حمله تیم ملی (آزمون و طارمی) گلزنان بازی بودند و همه کار کردند، ولی نقش اصلی را قدوس انجام داد که توانست به تیم نظم‌ بدهد و گره‌ کور بازی را باز کند.

حال آن خرابه ای که ویلموتس بر جا گذشته بود، کم کم دارد به آبادی تبدیل می شود از این پس، شاگردان دراگان اسکوچیچ یک پیش بازی برای دیدار حساس مقابل عراق دارند تا با پیروزی برابر کامبوج آماده گرفتن صدر جدول باشند. با اینکه شکست دادن عراق کار سختی نیست، ولی قطعا بازی کردن با این تیم به مراتب دشوارتر از بحرین خواهد بود. عراقی که هم نفرات بهتری نسبت‌ به‌ بحرین دارد و هم بازیکنانش؛ شناخته شده تر و بین المللی تر هستند. در هر صورت تیم ملی برای اینکه صدر جدول را از عراق بگیرد و صعودش را به جمع دوازده تیم قطعی کند، به سه امتیاز عراق هم، نیاز مبرمی دارد. امیدواریم شاگردان اسکوچیچ همان بلایی که سر بحرین آوردند، بر سر عراق هم بیاورند و مثل سالهای گذشته با اقتدار راهی مرحله دوم مسابقات شوند.

به قلم‌ علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9zdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 کری خواندن مربی عراقی برای بازی مقابل ایران