تاریخ انتشار: 1400/04/06 22:00
کد خبر: 37318

هلند 0 - 2 چک؛ گناه نابخشودنی دی لیخت

جمهوری چک موفق شد با درخشش در نیمه دوم با نتیجه 0-2 هلند را شکست بدهد.
هلند 0 - 2 چک؛ گناه نابخشودنی دی لیخت

 اخراج مستقیم ماتیس دی لیخت در اوایل نیمه دوم کار تیم ملی هلند را تمام کرد و در ادامه این جمهوری چک بود که با زدن دو گل، حریف نامدار خود را مغلوب کرده و راهی یک چهارم نهایی یورو 2020 شد.

 

تیم ملی هلند بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه سیزدهم و روی حرکت خوب دامفرایس فرصت داشت به گل اول این مسابقه دست پیدا کند، اما جایگیری خوب کالاس مانع گلزنی ستاره تیم ملی هلند شد.

 

دقایقی بود این بار سوچیک با حرکت از سمت راست موقعیت مناسبی برای گلزنی جمهوری چک ایجاد کرد، اما ضربه سر سوچک در شرایطی خوب دقیق نبود و از کنار دروازه مارتین استکلنبرگ به بیرون رفت.

در دقیقه 28 این بار پاتریک شیک در گوشه محوطه تیم ملی هلند حرکت کرده و می توانست قفل دروازه این تیم را باز کند، اما ضربه او با عکس العمل خوب دروازه بان حریف همراه شد.

 

اما در اواخر نیمه اول و روی پاس ماسوپوست بود که باراک در سمت راست محوطه جریمه صاحب بهترین بخت برای باز کردن دروازه این تیم شد، اما ضربه او از بالای دروازه استکلنبرگ به بیرون رفت و در نهایت نیمه نخست کم افت و خیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

اما نیمه دوم برای هلند پرافت و خیز آغاز شد. در دقیقه 52 مالن با حرکتی خوب در مقابل دروازه چک تک به تک شده و فاصله ای تا باز کردن دروازه این تیم نداشت، اما تلاش او برای جا گذاشتن واسلیک نافرجام بود و دروازه بان چک توپ را جمع کرد.

 

اما دقایقی بعد ماتیس دی لیخت بعد از متوقف کردن پاتریک شیک پشت محوطه با کارت قرمز داور مواجه شد و تیم ملی هلند در دقیقه 55 ده نفره شد تا کار این تیم بسیار دشوار شود.

اما 10 نفره شدن هلند شرایط آنها را سخت تر کرد و در دقیقه 68 جمهوری چک به گل اول دست یافت. روی ضربه سر کالاس در محوطه جریمه، توماس هولس در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شده و به راحتی دروازه استکلنبرگ را باز کرد. جای خالی ماتیس دی لیخت در این صجنه به وضوح مشخص بود.

 

 

در دقیقه 76 سوسک در گوشه محوطه جریمه فرصت خوبی برابر زدن گل دوم جمهوری چک داشت، اما ضربه او محکم نبود و دروازه بان هلند به راحتی موفق به مهار این موقعیت شد.

 

اما در دقیقه 80 چک به گل دوم هم دست یافت. روی توپربایی هولس از سمت چپ و پاس به بیرون او، پاتریک شیک در محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه زمینی و دقیق موفق به زدن گل دوم تیمش هم شد.

در ادامه تیم ملی چک به خوبی موفق به اداره جریان بازی شده، موقعیتی به حریف 10 نفره نداد و در نهایت با کسب برتری 0-2 راهی دور بعدی شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbry6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرشور و تهاجمی؛ این دانمارک می‌خواهد قهرمان شود