تاریخ انتشار: 1400/04/15 23:20
کد خبر: 36872

فکری: بعد از باخت خیلی ها کارشناس می شوند

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان از همه مسجد سلیمانی ها خواست تا نفت را برای بقا در لیگ برتر همراهی کنند.
فکری: بعد از باخت خیلی ها کارشناس می شوند

تیم نفت مسجد سلیمان با یک گل مغلوب تیم پدیده شد. محمود فکری، سرمربی تیم نفت با تشکر از تیم داوری صحبت های خود در نشست خبری را این گونه آغاز کرد: در بحث داوری مساله خاصی ندیدیم و از طرف خودم به تیم داوری تبریک می گویم. به تیم پدیده هم بابت این برد تبریک می گویم.

 

وی ادامه داد: بازی متعادلی را شاهد بودیم. در نیمه اول ما نیاز داشتیم که گل نخوریم و عقب آمده و فضا را بستیم سعی کردیم که به آنها موقعیت آنچنانی ندهیم ولی متاسفانه در چند بازی است که از بابت اینکه سخت گیری نمی کنیم، گل می کنیم. ما مقابل پیکان جلو افتادیم و نتوانستیم به خاطر همین موضوع گل مان را حفظ کنیم. در چند بازی دیگر هم این سخت گیری را نداشتیم. در نیمه دوم بازی روان تری داشتیم و بچه ها تلاش کردند و خواستند که گلی که خوردیم را جبران کنند. موقعیت های زیادی داشتیم ولی به خاطر اینکه عجله می کردیم و کم حوصله بودیم یا شاید چون به خاطر عقب بودن عصبانی بودیم، نتوانستیم موقعیت های صد در صد به وجود بیاوریم یا از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم. در دقایق پایانی نظم دفاعی مان را از دست دادیم. یک بر صفر باختن با دو بر صفر باختن فرقی ندارد و تمام نفرات مان به جلو اضافه شدند و یکسری موقعیت هایی را به حریف دادیم. شاید سهم این بازی همان یک گلی بود که در نیمه اول زده شد.

 

سرمربی تیم نفت شرایط تیمش در ادامه فصل را این گونه شرح داد: الان ما 5 امتیاز با دو تیمی که غیر از ماشین سازی در قعر هستند فاصله داریم. این هم می تواند خوب باشد هم قابل دسترس است. باید تلاش بیشتری بکنیم. مخصوصا در بازی های خانگی امتیازات بیشتری بگیریم. هفته بعد بازی حساسی مقابل ذوب آهن داریم و باید خودمان را جمع و جور کنیم. به بچه ها هم گفتم که ما شرایطی نداریم که بعد از یک باخت همه چیز را از دست رفته بدانیم. با توجه به اینکه رقیبان مان هم امتیاز از دست می دهند باید فاصله مان را حفظ کنیم تا انشالله نفت را در سال آینده هم در لیگ برتر ببینیم.

 

 

فکری در مورد شایعات جدایی اش پس از بازی با صنعت نفت گفت: نفت مسجد سلیمان تیمی است که باید از تمام پتانسیل خود برای بقا در لیگ برتر استفاده کند. این که برخی ها شیطنت کنند یا همکاری نکنند خوب نیست چون نفت تیمی نیست که از مجموعه و بودجه خیلی قوی برخوردار باشد و بازیکنان گرانقیمت داشته باشد. هر قدرتی در مسجد سلیمان است از تماشاگر که باید دلگرمی بدهد تا مسئولینی که در کنارمان هستند  باید نهایت تلاش خود را بکنند. اینکه بخواهیم به تنهایی تیم را نجات دهیم سخت است. همه باید کمک کنند و منتظر باخت تیم نباشند که بیایند ایراد بگیرند و کارشناسی کنند. بعد از باخت خیلی ها کارشناس می شوند. ما باید به حریفانمان هم نگاه کنیم چرا که اگر فقط به امتیازاتی خودمان از دست می دهیم توجه کنیم به مشکل می خوریم. باید با تلاش و دلسوزی بیشتر تیم را نگه داریم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45r9qo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته بیست و پنجم لیگ برتر| یک دربی با دو نیمه متفاوت/تقابل همسایه‌های نفتی به کام شاگردان پورموسوی