تاریخ انتشار: 1400/04/17 22:42
کد خبر: 36787

رسمی: تیاگو موتا سرمربی اسپتزیا شد

اسپتزیا رسما تیاگو موتا را به عنوان سرمربی جدی خود منسوب کرد.
رسمی: تیاگو موتا سرمربی اسپتزیا شد

باشگاه اسپتزیا پس از آنکه سرمربی پیشین خود، وینچنزو ایتالیانو، را به فلورنتینا باخت، تیاگو موتا را به عنوان سرمربی جدید خود منسوب کرد.

 

این باشگاه امروز عصر در بیانیه ای رسما امضای قراردادی سه ساله با موتا را اعلام کرد.

موتا پس از بر عهده گرفتن هدایت اسپتزیا به وبسایت این باشگاه گفت: "من واقعاً خوشحالم که اینجا هستم و به خاطر اعتمادی که خانواده پلاتک، مدیر پنچینی و کل باشگاه به من نشان داده اند مفتخرم.


بی صبرانه منتظر شروع این ماجراجویی جدید هستم و مشتاقم تا طرفداران اسپتزیا را که همیشه به خاطر شور و علاقه خود برجسته بوده اند، بشناسم .من می خواهم ایده های خود را به بازیکنان منتقل کنم، طرفدارانمان را سرگرم کنم و هر روز تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهدافی که برای خودمان تعیین کرده ایم انجام دهم."

 

پس از یک فصل حضور در تیم جوانان پاری سن ژرمن در 19-2018 و 10 بازی روی نیمکت تیم جنوا در سری آ بین اکتبر و دسامبر 2019، این سومین تجربه جدی مربیگری موتا خواهد بود.

اسپتزیا در ابتدا قرارداد خود را با ایتالیانو تمدید کرده بود. او کسی بود که آنها را بریا اولین بار به سری آ رسانده بود و توانسته بود این تیم را در سری آ نگه دارد.

با این حال ایتالیانو اعلام کرد که قصد پیوستن به فیورنتینا را دارد و اسپتزیا نیز تیاگو موتا را برای جایگزینی او در نظر گرفت.

باشگاه اسپتزیا امروز با انتشار ویدیویی در شبکه های اجتماعی از توافق با موتا خبر داد.

فیلیپ پلاتک، رییس باشگاه اسپتزیا در این باره گفت: "چندین نامزد مختلف را ارزیابی کردیم، اما تحت تأثیر انرژی، تعهد و از خودگذشتگی و تمرکز تیاگو موتا قرار گرفتیم. او این ارزش های مهمی را که ما با هم در اشتراک داریم با فلسفه فوتبال ترکیب می کند و امیدواریم باعث افتخار طرفداران ما شود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozvkg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خیبر: میناوند عضوی از خانواده ماست