تاریخ انتشار: 1400/04/21 16:50
کد خبر: 36617

اختصاصی/ انتقام از اراکی ها بدون رسول/ یک نیمه برای پرسپولیس کافی بود

پرسپولیس با شکست آلومینیوم اراک صدر جدول را حفظ کرد تا به سپاهان اجازه ندهد، جایگاهش را تصرف کند. با این پیروزی سرخپوشان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدند تا اختلاف دو امتیازی را با حریف اصفهانی حفظ کنند.
اختصاصی/ انتقام از اراکی ها بدون رسول/ یک نیمه برای پرسپولیس کافی بود

قبل از بازی انتظار می رفت که علیرضا منصوریان سرمربی آلومینیوم اراک با یک بازی بسته و تدافعی به مصاف پرسپولیس برود اما این اتفاق رخ نداد و او برخلاف گذشته، تیمش را تهاجمی به میدان فرستاد ولی همان نیمه اول تسلیم شد تا سه امتیاز را تقدیم شاگردان گل محمدی کند. گرچه منصوریان خیلی زود به اشتباهش پی برد و بین نیمه دو تعویض انجم داد تا شاید بازی را برگرداند، ولی این کار خیلی دیر شده بود و پرسپولیس تیمی نیست که دو گل از حریفش پیش بیفتد و بخواهد امتیاز از دست دهد. البته اگر بازیکنان آلومینیوم دقت لازم را می کردند، شاید در خوشبینانه ترین حالت بازی را به تساوی می کشاندند و یا اینکه اختلاف گل ها را کم می کردند که این اتفاق رخ نداد و دروازه خالی را هم به اوت زدند.

 

 حال با این پیروزی شاگردان گل محمدی با روحیه لازم‌ به استقبال دربی می روند تا در جام حذفی نیز شاید امید اول کسب قهرمانی باشند. اگر این اتفاق رخ دهد و سرخپوشان از بازی سخت عبور کنند، حتی شانس دبل کردن را نیز دارند. جالب اینجاست فصل گذشته پرسپولیس در همین جام حذفی توسط استقلال از گردونه رقابت ها کنار رفت که این فرصت را دارد، ضمن گرفتن انتقام از شاگردان مجیدی، یک مدعی را کنار بزند و به نیمه نهایی برسد.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdznj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 احمد نوراللهی به هواداران پرسپولیس وعده داد