تاریخ انتشار: 1400/04/25 19:57
کد خبر: 36424

آبرو ریزی پاس در لیگ دسته دوم / دلیل این نتایج تاسف آور چیست؟

پاس همدان که سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را دارد این روزها با مشکلات متعدد مدیریتی مواجه شده است.
آبرو ریزی پاس در لیگ دسته دوم / دلیل این نتایج تاسف آور چیست؟

به گزارش فرتاک ورزشی، فوتبال هگمتانه در سطوح مختلف کشور افتخارات فراوانی کسب کرده و استان همدان به همراه باشگاه پاس سابقه حضور در لیگ برتر را دارد.

طی دو سال گذشته همدانی‌ها در مرحله پلی آف از صعود به لیگ دسته اول باز ماندند اما امسال با انتخاب مهدی پاشازاده که رکورد دار صعود به لیگ دسته اول است عزم خود را برای صعود جزم کردند.

 با گذشت چند هفته از لیگ دسته دوم مهدی پاشازاده به دلیل مشکلات مدیریتی و مالی از سمت خود استعفا داد تا شوک بزرگی به فوتبال همدان وارد شود، در ادامه سبزپوشان تلاش زیادی برای رفع مشکلات مالی انجام دادند اما این تلاش ها نتیجه ای نداشت.

پاس با شروع نیم فصل دوم روند نزولی بسیار عجیبی در پیش گرفت تا حدی که در هفته های پایانی در همدان و خارج از همدان برابر حریفان خود گلباران شود.

نماینده استان همدان در دو دیدار پایانی برابر تیم‌های شمس آذر قزوین و شهرداری ماهشهر ده گل دریافت کرد تا شائبه های فراوانی در خصوص تبانی و حتی شرط بندی در این باشگاه ایجاد شود که این موضوع مورد اعتراض هواداران باشگاه قرار گرفته است.

باشگاهی که روزی بر بام فوتبال آسیا حضور داشت امروز برای تهیه کمترین امکانات با مشکلات فراوانی مواجه شده و حتی معلوم نیست در فصل پیش رو نامی از پاس همدان شنیده شود یا خیر!

قطعا مدیران فوتبال همدان و مسئولین ورزش این استان در این خصوص باید توضیحاتی ارائه دهند که پس از انتقال پاس از تهران به همدان چه بلایی بر سر این تیم باریشه آمده، آیا در همدان دشمنی خاصی با نام پاس وجود دارد یا مدیران باشگاه دیگر توانایی تیمداری ندارند.

باید منتظر باشیم و ببینیم روزی دوباره پاس به سطح اول فوتبال کشور باز می‌گردد یا با این مدیریت ضعیف باید با نام پاس بزرگ فوتبال ایران خداحافظی کنیم.

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rkz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



طرفداران از تمامی مشکلات باخبر نیستند
مدیرعامل سپیدرود: