تاریخ انتشار: 1400/04/26 19:36
کد خبر: 36390

جریمه نقدی و محرمیت برای برخی از سرمربیان لیگ و عوامل یک تیم در لیگ یک

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف برخی از سرمربیان لیگ برتر و یک تخلف توسط عوامل یک تیم در لیگ دسته اول صادر کرد.
جریمه نقدی و محرمیت برای برخی از سرمربیان لیگ و عوامل یک تیم در لیگ یک

به نقل از سایت رسمی فدراسیون،

*کمیته انضباطی در خصوص بدرفتاری یحیی گل محمدی،سرمربی تیم پرسپولیس در مقابل داور مسابقه در دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر تیم گل‌گهر سیرجان که مطابق مستندات تصویری ایشان با هل دادن داور چهارم مراتب اعتراض خود را بیان داشته است، اعلام کرد پس از بررسی سایر مستندات و با توجه به سابقه مشارالیه، عمل یحیی گل محمدی در مقابل مقام رسمی مسابقه را تخلف تشخیص داده و به استناد مواد ۱۳ و ۵۵ مقررات انضباطی و با رعایت مواد ۹۳ و ۹۴ همین مقررات، ایشان را به یک جلسه محرومیت قطعی و یک جلسه محرومیت تعلیقی از مسابقات لیگ برتر به مدت شش ماه به همراه۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

این رای ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

* دیدار تیم های آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان از سری رقابتهای جام حذفی برگزار شد که از سوی علیرضا منصوریان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در مقام رسمی مسابقه(داور) رخ داد.

کمیته انضباطی اعلام کرد علیرضا منصوریان ظرف مدت حداکثر ۲ روز چنانچه دفاعیه ای دارد به این کمیته ارسال کند.

از سوی حسن پور حمیدی، بازیکن، تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در مقام رسمی مسابقه(داور) رخ داد که منجر به اخراجش شد. کمیته انضباطی اعلام کرد وی ظرف مدت حداکثر ۲ روز چنانچه دفاعیه ای دارد به این کمیته ارسال کند.

کمیته انضباطی اعلام کرد تیم گل‌گهر سیرجان به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از داشتن ۶ اخطار،چنانچه دفاعیه ای دارد ظرف مدت حداکثر ۲ روز به این کمیته ارسال کند.

* دیدار تیم های شهرداری آستارا و گل ریحان البرز از سری رقابتهای لیگ یک در تاریخ ۲۱ تیرماه در شهر انزلی برگزار شد که تخلفاتی از سوی محمد زارع گشتی (فومنی) از عوامل منتسب به تیم گل ریحان البرز مبنی بر حمل اسلحه و تحریک تیم به خروج از زمین مسابقه رخ داد که در خور صدور قرار دستور موقت است.

لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، وی از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال کشور محروم است و لازم است دفاعیه کتبی خود را ظرف ۴۸ ساعت به این کمیته ارسال کند.

رای صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbv8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل محمدی محروم شد/مهلت دو روزه کمیته انضباطی به منصوریان برای دفاع