تاریخ انتشار: 1400/04/28 16:18
کد خبر: 36302

نکونام: راه مقابله با پیکان را می‌دانیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما می‌دانیم که از بازی با پیکان چه می خواهیم و باید چگونه در این دیدار بازی کنیم.
نکونام: راه مقابله با پیکان را می‌دانیم

جواد نکونام  پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با تیم خوب پیکان بازی داریم. آنها چندین هفته است که نباخته اند و از شکل تیمی خوبی برخوردار هستند. آنها فوتبال خوبی ارائه می دهند و خوب خواسته‌هایشان در زمین اجرا می‌کنند. فردا بازی فنی را شاهد خواهیم بود. شرایط بازی و سه امتیاز این دیدار برای ما خیلی مهم است. می دانیم مقابل پیکان چگونه بازی کنیم تا به هدفمان برسیم.

وی در مورد شانس کسب سهمیه آسیایی فولاد اضافه کرد: تا آخرین روز به رقابت ادامه خواهیم داد. واقعیت این است که امسال شرایط سختی داشتیم و در نیم فصل هم نتوانستیم تقویت شویم. پس از لیگ قهرمانان هم بازیکنان ما تحلیل رفتند و خسته شدند. با وجود همه این مشکلات تلاش کردیم و الان هم یکی از تیم‌هایی هستیم که شانس کسب سهمیه دارد. امیدوارم این جایگاه را حفظ کنیم. تا روز آخر تلاش می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی فولاد خوزستان در رابطه با اینکه پیکان ۷ هفته است که طعم شکست را نچشیده، اضافه کرد: پیکان تیم خوب و منسجمی است و شکل بازی خودش را در زمین اجرا می کند. مانند همه بازی‌ها فردا کار سختی داریم.

وی در مورد پیروزی تیمش برابر سپاهان در جام حذفی خاطرنشان کرد: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. هر وقت به بازی‌های حذفی رسیدیم در این باره صحبت می کنم. ما توانستیم تیم خوب و پر مهره سپاهان را حذف کنیم. بازیکنان ما کار بزرگی کردند. به فکر سه بازی لیگ هستیم.

دیدار تیم‌های پیکان و فولاد خوزستان، سه‌شنبه شب از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dmlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام: دیدار با سپاهان سخت و سنگین است