تاریخ انتشار: 1400/04/28 17:45
کد خبر: 36297

برای زنده ماندن بکش!/ ذوب_ نساجی لشکر کشی برای بقا

حساس‌ترین بازی این هفته لیگ‌ برتر در اصفهان برگزار خواهد شد.
برای زنده ماندن بکش!/ ذوب_ نساجی لشکر کشی برای بقا

شامگاه سه‌شنبه ۲۹ تیر ماه سوت آغاز هفته بیست‌وهشتم لیگ بیستم فوتبال ایران در ۸ ورزشگاه به صورت همزمان به صدا در خواهد آمد تا شاهد نفس‌های آخر این لیگ باشیم.

 

در حالی که تنها سه هفته به پایان این رقابت‌ها باقی مانده است اوج حساسیت برای قهرمانی و البته بقا موج می‌زند و در مهم‌ترین جدال هفته تیم ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولاد‌شهر میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

 

این بازی از ساعت ۲۱:۱۵ و‌ به قضاوت آقایان علیرضا فغانی، محمد‌رضا منصوری، محمد راهی و روح‌الله شریفی برگزار می‌شود که انتخاب این تیم داوری و سوت زدن علیرضا فغانی خود گویای حساسیت ویژه این دیدار است.

 

ذوب آهن با ۲۶ امتیاز در رده چهاردهم و نساجی با ۲۹ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته‌اند و کسب سه امتیاز در این دیدار می‌تواند تا حدود زیادی حکم بقای آنها را امضا کند.

در حالی که عملکرد نچندان مطلوب نفت مسجد‌سلیمان در هفته‌های اخیر این تیم را هم به مثلث ذوب‌آهن، سایپا و نساجی در جنگ بقا اضافه کرده ارزش سه امتیاز دیدار ذوب و نساجی بیش از پیش شده قطعا شاگردان مجتبی حسینی و ساکت الهامی جدالی جذاب را به نمایش خواهند گذاشت.

شهاب گردان غایب این دیدار خواهد بود که به دلیل محرومیت نمی‌تواند گاندو‌های اصفهانی را همراهی کند و در آن سوی میدان نساج‌ها بدون محروم و مصدوم مقابل حریفشان حاضر می‌شوند.

 

دو تیم دیدارهای هفته گذشته خود را با پیروزی مقابل پدیده و نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشتند و با روحیه مناسب به این دیدار فینال گونه پای می‌گذارند.

ذوب‌آهن در دیدار رفت در هفته سیزدهم موفق شد نساجی مازندران را با نتیجه سه بر دو شکست دهد و این موضوع روحیه مضاعفی به اصفهانی‌ها خواهد داد و از طرفی هم می‌تواند

انگیزه انتقام را در مازنی‌ها برانگیخته کند.

 

دارکو بیدف از ذوب‌آهن و حامد شیری از نساجی از امید‌های اصلی گلزنی دوتیم محسوب می‌شوند.

 

باید منتظر ماند و دید بزرگترین جنگ هفته ۲۸ لیگ به سود کدامیک پایان خواهد یافت و  منطقه خطر جدول چه سرانجامی خواهد داشت.

پوریا منصوری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36blq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


‍ در اندیشه بازگشت به صدر/ سپاهان پیروزی پر گل می‌خواهد، نساجی سه امتیاز خانگی را