تاریخ انتشار: 1400/04/31 19:44
کد خبر: 36150

دردسر مجیدی بعد از دربی/ خوشحالی فکری از باخت کم گل!

استقلال در یک بازی نزدیک و کم حادثه توانست مقابل نفت مسجد سلیمان به برتری برسد و به نوار بی شکستی های اخیرش ادامه دهد. با این پیروزی خیال آبی پوشان از کسب سهمیه راحت شد و باید آنها به فکر قهرمانی در جام حذفی باشند.
دردسر مجیدی بعد از دربی/ خوشحالی فکری از باخت کم گل!

معمولا مسابقه پس از دربی شرایط خاص خودش را دارد و تیم‌هایی که برنده دربی می شوند در بازی بعدی به سختی نتیجه می گیرند. دلیلش نیز این است که بازیکنان در باد پیروزی بزرگ می خوابند و نمی توانند بازی خودشان‌ را انجام‌ دهند؛ به خصوص که بازی قبلی به وقت های اضافی و پنالتی بکشد و بدن بازیکنان نیز تحلیل برود.

به هر حال شاگردان فرهاد مجیدی خیلی زود به آنچه که میخواستند، رسیدند و در ادامه، بازی را اداره‌ کردند تا زیاد خودشان را به آب و آتش نزنند. این درحالی بود که مجیدی نیز با چند تغییر نسبت به دربی پا به مصاف نفت مسجد سلیمان گذاشت و انتظار می رفت که نفرات جدید هم نتوانند با نفرات اصلی به هماهنگی لازم برسند. البته‌ با اینکه زننده تنها گل مسابقه بازیکن جوان استقلال بود، ولی دیدید که مجیدی بین نیمه او را تعویض کرد تا خاقانی جوان زیاد تحت فشار قرار نگیرد. به جز این، شناخت کافی محمود فکری از شاگردان سابقش هم مزید بر علت شده تا آنها نتوانند آزادانه در میدان به بازی خودشان‌ بپردازند.

 خصوصیت تیم‌های که محمود فکری هدایت آنها را بر عهده  دارد این است که همیشه فوتبال تدافعی و بسته ای را بازی انجام  می دهد که این کار را برای تیم‌هایی که رو به جلو بازی می کنند، سخت تر می کند. گرچه جای تعجب هم داشت که مشخص نشد چرا وقتی تیم نفت از همان ابتدای مسابقه که عقب هم افتاد برای جبران گل رو به جلو بازی نکرد و به همان فوتبال بسته اش ادامه داد؟! این درحالی است که نفت خطر سقوط را احساس می کند و باید برای نیفتادن بیشتر تلاش‌ کند. حال اینکه چرا محمود فکری بعد از مسابقه از نتیجه خوشحال بود و مدعی شد؛ از استقلال انتظار بیشتری داشته‌ و آنها را تحت فشار قرار نداده عجیب به نظر می رسد؟! در حال حاضر شرایط تیم فکری طوری است که اگر دو بازی باقی مانده نتیجه نگیرد و تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن نتیجه لازم را بگیرند، این نفت است که سقوط می کند.

به قلم علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dvng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار شفر در جام حذفی؛ 5 بازی و 5 برد