تاریخ انتشار: 1400/05/23 14:06
کد خبر: 34975

بیانیه فولاد در مورد تغییرات مدیریتی باشگاه

باشگاه فولاد خوزستان طی بیانیه‌ای در خصوص آخرین تغییرات کادر مدیریتی این باشگاه توضیحاتی ارائه نمود.
بیانیه فولاد در مورد تغییرات مدیریتی باشگاه

صبح امروز بالاخره پس از چند روز گمانه‌زنی سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان از سمت خود استعفا داد و بلافاصله گرشاسبی به عنوان مدیرعامل جدید برگزیده شد. گفتنی است پس از اضافه شدن گرشاسبی، حبیب الله رضایی و جواد مقدسی به هیئت مدیره باشگاه، بیانیه‌ای به شرح زیر از سوی فولادی‌ها منتشر شده که در ادامه می‌خوانید:


«به اطلاع همه ورزش دوستان عزیز خوزستانی به ویژه هواداران فرهیخته باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان می رساند که با برنامه ریزی های مدون و تعیین اهداف قهرمانی در رده های مختلف سنی برای تیم های فوتبال این باشگاه خوشبختانه در سال جاری و با تلاش های همه ارکان باشگاه بویژه مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و کارکنان این باشگاه و با حمایت همه جانبه مدیریت عامل شرکت فولاد خوزستان و کارکنان شریف این مجتمع بزرگ صنعتی توانستند به قهرمانی در جام حذفی فوتبال کشور و صعود به رقایت های آسیایی، دست بیابند. این مهم یقیناً با همبستگی همه جانبه و یکدلی همه ارکان توانست محقق شود و باعث شادمانی مردم شریف خوزستان گردید.


یقیناً اراده همه مسئولان این بود که بتوانند اهداف بلندمدت را با حضور همه تلاشگران تداوم بخشیده و این مهم همیشه فرا راه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان قرار گرفته است. اما از آنجایی که جناب آقای سعید آذری با وجود مشکلات شخصی امکان تداوم همکاری برای ایشان در شرایط فعلی امکانپذیر نبود، لذا هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با اذعان به تلاش های بی شائبه ایشان در سمت مدیریت عامل از جناب آقای حمیدرضا گرشاسبی یک شخصیت خوشنام و برجسته ورزشی دعوت نمود تا بتواند مسیر پرافتخار این باشگاه را در این سمت تداوم بخشند.


باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان ضمن آرزوی تندرستی برای جناب آقای آذری و خانواده محترم، موفقیت روز افزون ایشان را در همه مراحل زندگی آرزومند است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qx9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال فولاد و سپاهان برای صعود به وقت اضافه کشید