تاریخ انتشار: 1400/05/26 21:31
کد خبر: 34833

چراغ سبز پیرلو برای مربیگری در لیگ آمریکا

آندره‌آ پیرلو به حضور در لیگ آمریکا و سرمربیگری در یکی از تیم‌های این کشور واکنش نشان داد.
چراغ سبز پیرلو برای مربیگری در لیگ آمریکا

 در تابستان گذشته بود که آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید یوونتوس انتخاب و جانشین مائوریتزیو ساری شد. اگرچه او توانست نهایتاً با بیانکونری به مقام قهرمانی کوپا ایتالیا دست پیدا کند اما یوونتوس تحت هدایت پیرلو در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا عملکرد ناامید کننده ای داشت؛ موضوعی که باعث شد این مرد ایتالیایی در پایان فصل از هدایت یوونتوس کنار گذاشته شود و جای خود را به مکس آلگری بدهد.

 

پیرلو که در حال حاضر مشغول استراحت است، به حضور در لیگ آمریکا و سرمربیگری در این کشور چراغ سبز نشان داده است. او سال های پایانی فوتبال خود را در باشگاه فوتبال نیویورک پشت سر گذاشت. پیرلو به اتلتیک گفت:  "من با باشگاه، هم تیمی هایم، کادرفنی و مربیانم رابطه خوبی داشتم. این یک تجربه زندگی عالی بود؛ همچنین یک تجربه فوتبالی فوق العاده خوب.

دو فرزند من در آمریکا متولد شدند بنابراین این خاطره‌ای است که همواره کنار ماست. مانند خانه بخشی از زندگی ما هستند و می‌توان آنها را آمریکایی دانست."

 

پیرلو در ادامه گفت : " من چیزی را رد نمی کنم. لیگ بزرگی است. مربیان زیادی را می بینم که از کشورهای دیگر به MLS می آیند. من آنقدر خوش شانس بودم که آنجا بازی کردم. بسیاری از آمریکایی ها در حال حاضر برای بهترین باشگاه های جهان بازی می کنند؛ یووه، بارسلونا، چلسی. اگر آنها در آن سطح بازی می کنند، این نشان دهنده پتانسیل شان است."

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkrjz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شکست کریستیانو برابر لیونل؛ آغاز رقابتی جاودانه میان مسی و رونالدو

روسونری قدرت اول اروپا
تاریخچه فینال جام باشگاه‌های اروپا 1989؛