تاریخ انتشار: 1400/05/31 14:32
کد خبر: 34634

جلسه استماع شکایت النصر از باشگاه پرسپولیس فردا برگزار می‌شود

جلسه استماع دفاعیات باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت النصر فردا(دوشنبه) برگزار می‌شود.
جلسه استماع شکایت النصر از باشگاه پرسپولیس فردا برگزار می‌شود

 امیرعلی حسینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در مورد ارسال فهرست بازیکنان برای لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تا سوم شهریور باید فهرست اولیه بازیکنان را به فدراسیون فوتبال ارسال کنیم. این در حالی است که طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا، تا یک هفته قبل از مسابقات می توانیم تغییرات را فهرست بازیکنان و کادر فنی لحاظ کنیم. فهرست ویزا را باید تا سوم شهریور ارسال کنیم.

وی در مورد پرونده شکایت گابریل کادرون افزود: مهلتی که کمیته انضباطی فیفا تعیین کرده، با اواخر فصل نقل و انتقالاتی ما همزمان می شود. به محض اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باز شود، می توانیم قرارداد نفرات جدید را به ثبت برسانیم. باید این پول پرداخت شود.

مدیر امور بین المللی باشگاه پرسپولیس در مورد شکایت باشگاه النصر و اینکه ممکن است پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شود، خاطرنشان کرد: این پرونده در دادگاه‌های بین المللی دنبال شده اما تا الان رای به نفع باشگاه پرسپولیس بوده است. ما فردا جلسه استماع را پیش رو داریم و باید دفاعیات خود را ارائه دهیم. 

وی در پایان در خصوص پیشنهاد میزبانی از مراحل یک هشتم به بعد لیگ قهرمانان را مطرح کرده‌ایم اما هنوز به ما پاسخی داده نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jerme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دفاعیه پرسپولیس در پرونده شکایت النصر تایید شد+عکس