تاریخ انتشار: 1400/06/01 18:50
کد خبر: 34578

درخواست عجیب برای انتقال مغانلو به پرسپولیس!

به نظر می رسد پروسه حضور مجدد شهریار مغانلو در پرسپولیس به طور کامل منتفی شده باشد.
درخواست عجیب برای انتقال مغانلو به پرسپولیس!

 محرومیت عجیب و غیرمنتظره عیسی آل کثیر در اوایل فصل گذشته باعث شد پرسپولیس تا نیم فصل مشکلات قابل توجهی را در خط حمله متحمل شود و در نیم فصل بود که این باشگاه موفق به جذب شهریار مغانلو، مهاجم ایرانی و جوان تیم پرتغالی سانتاکلارا شد.

 

علیرغم شروعی نه چندان خوب، در ادامه مغانلو به یکی از مهره های درخشان قرمزپوشان تبدیل شده و در نهایت نیم فصل دوم را با به ثمر رساندن چهار گل در لیگ برتر و چهار گل در لیگ قهرمانان به پایان رساند. این کارنامه باعث شد یحیی گل محمدی تمایل زیادی به حفظ شهریار مغانلو برای حداقل یک فصل دیگر داشته باشد، اما به نظر می رسد عدم توافق بین دو باشگاه پرسپولیس و سانتاکلارا باعث منتفی شدن این انتقال شده است.

 

ابتدا اخباری در مورد تمایل باشگاه پرتغالی به دریافت ارقامی در حدود 500 هزار یورو برای یک فصل دیگر شده و مدیران پرسپولیس در تلاش برای مذاکره و کاهش این رقم بودند، اما حالا باشگاه پرسپولیس با انتشا بیانیه ای علاوه بر افشای درخواست هنگفت 750 هزار پوندی برای خرید شهریار مغانلو، به گله از رفتار عجیب مدیران سانتاکلارا پرداخته است.

 

 

در بیانیه باشگاه آمده است: "چند روزی است که شایعه شده باشگاه پرسپولیس موضوع جذب دائمی یا قرضی شهریار مغانلو را پیگیری نمی‌کند و این موضوع را به دست فراموشی سپرده است.

 

برای تنویر افکار عمومی، به عرض می‌رساند؛ مدیریت باشگاه پرسپولیس با ارسال دو نامه به باشگاه پرتغالی، درخواست‌های خود را عنوان کرد و همچنان در انتظار پاسخ نامه دوم هستیم. در نامه اول، خطاب به مسئولان باشگاه سانتاکلارا نوشتیم قصد داریم شهریار مغانلو را به صورت دائمی یا قرضی جذب کنیم و برای این منظور، شما باید شرایط خود را اعلام کنید.

 

 

 

در نامه دوم، به صورت مشخص و مستقیم اعلام کردیم به دنبال جذب دائمی مغانلو هستیم و باشگاه سانتاکلارا باید تکلیف پرسپولیس را روشن کند. در پاسخ به هر دو نامه، یکی از مسئولان این باشگاه در صفحه چت نوشتاری پیام گذاشت و نوشت: «در صورت علاقه به جذب مغانلو باید حداقل ۷۵۰ هزار یورو پول نقد بدهید!» رقمی که مشخصا برای کنار زدن پرسپولیس از مذاکرات عنوان شده بود. با این حال، پیگیری های باشگاه پرسپولیس ادامه دارد تا بتوانیم شرایط ادامه مذاکرات برای جذب مغانلو را از باشگاه سانتاکلارا دریافت کنیم.

 

اصول حرفه‌ای در دنیای فوتبال ایجاب می‌کند پاسخ نامه‌های رسمی از سوی یک باشگاه، متقابلا به صورت رسمی داده شود که هنوز این اتفاق رقم نخورده و همچنان در انتظار نامه باشگاه سانتاکلارای پرتغال هستیم."

 

بدین ترتیب به نظر می رسد پروسه حضور شهریار مغانلو در ترکیب پرسپولیس برای فصل بعد به طور کامل منتفی شده باشد. اخبار حاکی از احتمال انتقال این بازیک به سپاهان بوده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد مغانلو فصل بعد در تیمی بازی می کند که در کورس با پرسپولیس در نهایت به نایب قهرمانی رضایت داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bew78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حامد لک امروز بهترین گلر لیگ می شود؟