تاریخ انتشار: 1400/06/02 18:55
کد خبر: 34521

مدافع لیورپول قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد

مدافع لیورپول طی پنج فصل آینده هم در لیورپول به میدان خواهد رفت.
مدافع لیورپول قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد

 اندی رابرتسون قرارداد خود را با باشگاه لیورپول تمدید کرد. این باشگاه از قرارداد طولانی‌مدت خود با کاپیتان 27 ساله تیم ملی اسکاتلند خبر داد، اما مدت قرارداد را ذکر نکرد که رسانه‌های انگلیسی از جمله BBC و SkySport اعلام کردند این قرارداد تا پایان سال 2026 خواهد بود.

رابرتسون که در 177 بازی با پیراهن لیورپول به میدان رفته است، اظهار داشت: زمانی که مذاکرات آغاز شد و به نظر می‌رسید دوران حضورم در لیورپول طولانی‌تر خواهد بود، به این فکر کردم که در این باشگاه راضی هستم. من و خانواده‌ام دوران خوشی در لیورپول گذرانده‌ایم و می‌خواهم تا جای ممکن در این تیم بمانم. ما همه چیز مرتبط به باشگاه را دوست داریم و خوشحالم که این سفر ادامه دارد. انگار دیروز به لیورپول آمده‌ام.

وی با اشاره به زمان آغاز کار خود در بندر مرسی‌ساید تصریح کرد: برای تبدیل شدن به بازیکن لیورپول، قهرمانی با این تیم و هر کار دیگری باید بلندپروازی داشته باشید. از ابتدای کار می‌خواستم زمانی که از فوتبال خداحافظی می‌کنم، قصه‌هایی برای مردم تعریف کنم که در دوران بازی خودم ساخته‌ام تا آنها از دستم خسته شوند! بازیکنان و مربیان زیادی در تمرین به دنبال پیشرفت و قوی‌تر کردن تاریخچه لیورپول هستند.

مدافع لیورپول با ابراز امیدواری به اینکه بازی‌های بیشتر و بهتری را در ترکیب این تیم ارائه کند، خاطرنشان کرد: می‌خواهم به موفقیت‌ها، جام‌ها و شادی‌های بیشتری برسیم. تنها راه برای رسیدن به این هدف، تلاش زیاد و انجام دادن همان کاری است که از روز اول می‌کردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xondp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسکوچیچ در واکنش به پایان قراردادش با فدراسیون: بگذارید از بردی که آوردیم لذت ببریم