تاریخ انتشار: 1400/06/10 18:48
کد خبر: 34133

گری نویل: انتقال رونالدو برای قهرمانی یونایتد کافی نیست

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد معتقد است خرید کریستیانو رونالدو برای فتح لیگ برتر کافی نیست.
گری نویل: انتقال رونالدو برای قهرمانی یونایتد کافی نیست

 13 سال بعد از جدایی از منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو ابتدای هفته دوباره با این باشگاه به توافق رسیده و بعد از جدایی از یوونتوس راهی اولدترافورد شد. گری نویل که در دوره اول حضور رونالدو در یونایتد با او همبازی بود، ابراز امیدواری کرد این بازیکن روحیه قهرمانی را به رختکن باشگاه تزریق کند.

 

گری نویل گفت: "این انتقال منچستریونایتد را تقویت می کند. اما سوال بزرگی که هر هوادار منچستریونایتد و احتمالا هر هواداری در لیگ برتر خواهد پرسید این است که آیا این انتقال برای کسب عنوان قهرمانی کافی است؟

 

من که احساس نمی کنم اینگونه باشد باشد و تصور می کنم هنوز تیم های بهتری از یونایتد نیز در لیگ حضور دارند. به نظر من این دوره، دشوارترین دوره لیگ برتر از اواسط دهه 2000 است. در حال حاضر شاهد حصور مربیان بزرگ، تیم های قوی و بازیکنان درخشان هستیم و دیگران نیز در نقل و انتقالات تقویت شده اند.

 

تیم فعلی با تیم دوره اول حضور رونالدو متفاوت است. در آن مقطع کریستیانو رونالدو و وین رونی در بین سال های 2004 تا 2008 در کنار هم رشد کرده و باعث قهرمانی تیم در اروپا شدند. یونایتد در حال حاضر تیز بازیکنان جوان با استعدادی دارد، اما آنها هنوز قهرمان نشده اند و باید راه رسیدن به این هدف را یاد بگیرند. من امیدوارم رونالدو بتواند برای رختکن منچستریونایتد بتواند این دستاورد را به ارمغان بیاورد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkja9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوضاع نامناسب سپاهان در نقل و انتقالات