تاریخ انتشار: 1400/06/24 19:13
کد خبر: 33418

فرجی جایگزین مناسبی برای کنعانی زادگان/ یحیی خوشحال از خرید ستاره جوان

فرشاد فرجی نشان داد جایگزین مطمئنی برای کنعانی زادگان است.
فرجی جایگزین مناسبی برای کنعانی زادگان/ یحیی خوشحال از خرید ستاره جوان

شب گذشته و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس ایران موفق شد از سد میزبان خود، استقلال تاجیکستان بگذرد و به عنوان تنها نماینده کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی این فصل مسابقات حضور داشته باشد.

 

پرسپولیس در این دیدار با دفاع شدیداً فشرده حریفش مواجه بود و با وجود درصد بالای مالکیت در ایجاد موقعیت‌های فراوان موفق نبود و در نهایت با گل زیبای مهدی ترابی در دقایق پایانی موفق به شکست رقیبش شد.

در دیدار شب گذشته با وجود اینکه پرسپولیس مالک توپ و میدان بود اما تاجیکی‌ها هم خطرناک بودند و نشان دادند که برای مقابله با شاگردان یحیی برنامه‌ریزی داشته و روی ضد‌حملات برای باز کردن دروازه نماینده کشورمان حساب باز کرده بودند.

 

خط دفاع پرسپولیس مثل همیشه با وجود رهبری به نام سید جلال حسینی عملکرد کم نقصی داشت اما در این بین فرشاد فرجی نشان داد مهره‌ای قابل اتکا برای تیمش به حساب می‌آید و خیال کادر فنی سرخ‌ها را برای جبران خلا محمد‌حسین کنعانی زادگان جداشده، راحت کرد.

فرجی که در نیم‌فصل لیگ بیستم به پرسپولیس پیوست عملکردی مثبت داشته در مقابل استقلال تاجیکستان هم با قدرت در نبردهای هوایی شرکت میکرد و بارها در قطع توپ و خراب کردن ضد‌حملات تاجیکی‌ها موفق بود.

با وجود سید جلال و فرجی و همچین دو خرید جدید پرسپولیس؛ ابراهیمی و نعمتی، هواداران این تیم می‌تواند همچنان به سازمان دفاعی مستحکم خود که در چند فصل اخیر نقط قوت تیمشان بوده دلخوش باشند.

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbw7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 صعود نایب قهرمان در دقیقه 90