تاریخ انتشار: 1400/07/01 19:50
کد خبر: 33041

نویدکیا: نباید مردم را به خاطر منافعمان به جان هم بندازیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اگر مسئولیت تیم را قبول کرده‌ام، باید فشارهای آن را تحمل کنم.
نویدکیا:  نباید مردم را به خاطر منافعمان به جان هم بندازیم

 محرم نویدکیا پس از دیدار دوستانه سپاهان و گل‌گهر که به صورت خیلی جدی برگزار شد، اظهار داشت: می‌توان گفت دو تا از بهترین تیم‌های ایران با هم بازی می‌کردند. بازیکنان دو تیم حرفه‌ای هستند و دل‌شان نمی‌خواهد به راحتی حتی در دیدار دوستانه شکست بخورند. این مسئله به تیم‌شان شخصیت می‌دهد و طبیعی بود که بازی درگیرانه باشد؛ غیر از این هم انتظاری نمی‌رود. درست است مسابقه دوستانه بود اما دو تیم می‌خواستند از شخصیت خودشان دفاع کنند.

وی در مورد اردوی دو هفته‌ای سپاهان در تهران و حضورش در کلاس مربیگری A آسیا عنوان کرد: چون من باید در کلاس حاضر می‌شدم، اردو را هم در تهران برگزار کردیم. دو بازی خیلی خوب انجام دادیم و زمین خیلی خوبی هم در اختیار ما قرار داده شد. اردوی خیلی خوبی بود و شرایط بدنی بچه‌ها روز به روز بهتر می‌شود. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه سال گذشته در اولین تجربه مربیگری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و حالا انتظارات از او بالا رفته به طوری که هواداران به چیزی کمتر از قهرمانی راضی نمی‌شوند، گفت: استقلال، پرسپولیس، سپاهان و حتی تراکتور، فولاد و ذوب‌آهن، تیم‌هایی هستند که برای قهرمانی شانس دارند و این طبیعی است. اگر واقعاً مسئولیت تیمی مانند سپاهان را قبول کردم، باید این فشارها را تحمل کنم. فکر می‌کنم امسال گل‌گهر هم یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

نویدکیا در مورد بازی دوستانه مقابل پرسپولیس در تهران اظهار داشت: این پیشنهاد یحیی گل‌محمدی بود. من هم بدم نیامد و با باشگاه صحبت کردم. ما سرمربیان، مدیران و سرپرستان باید بتوانیم فشارها را کمتر کنیم. فکر می‌کنم با بازی‌‌های دوستانه این فشارها کمتر می‌شود. همین اتفاق برای ما و ذوب‌آهن در سال قبل افتاد. کمی تنش وجود داشت. طی صحبت‌هایی که با مسئولین ذوب‌آهن داشتیم، چند دیدار دوستانه انجام دادیم. اتفاق خاصی هم نیفتاد. هرکس کار خودش را کرد و خیلی هم خوب و محترمانه بود.

وی تصریح کرد: نباید برای هواداران خودشیرینی کنیم و بگوییم چقدر هنرمند و قوی هستیم یا اینکه بگوییم باید از تیمم دفاع کنم. این کلمات را اگر حذف کنیم، فکر می‌کنم مردم راحت‌تر فوتبال نگاه می‌کنند. نباید به خاطر منافع خودمان مردم را به جان یکدیگر بیندازیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه به نظر می‌رسد مخالفتی از سوی هواداران برای انجام بازی دوستانه با پرسپولیس وجود ندارد، گفت: دوست دارم حرفی که در ذهنم منطقی است را بزنم. ممکن است هم در میان هواداران ما و هم در میان هواداران پرسپولیس بعضی ناراحت شوند ولی واقعیت فوتبال این است که باید رو به جلو برویم. نمی‌توانیم بنشینیم و ببینیم مردم به هم توهین کنند و حرف‌های بی‌ربط بزنند. نباید لذت فوتبال از استادیوم‌ها گرفته شود؛ به خاطر اینکه من مربی می‌خواهم یک برد بیشتر به دست بیاورم و مردم برایم کف بزنند و بگویند چقدر مربی خوبی هستی؟ اگر برنامه‌ریزی‌ها درست باشد، نیازی نیست با خودشیرینی نشان بدهیم مربی، مدیر یا سرپرست خوبی هستیم.

نویدکیا در مورد اینکه آیا بازیکن دیگری به سپاهان اضافه می‌شود، عنوان کرد: هیچ بازیکن دیگری اضافه نمی شود. هر صحبتی وجود دارد، رسانه‌ای است و بازیکن دیگری را اضافه نمی‌کنم. 

وی در مورد وضعیت آرتور استپانیان اظهار داشت: او 20-21 سال دارد. در حال رصد او هستیم. فوتبالیست خوبی است ولی باید با او صحبت کنیم تا به جمع‌بندی برسیم که او را نگه داریم یا تصیمیم دیگری بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdpqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمود کریمی دستیارنویدکیا شد