تاریخ انتشار: 1400/07/19 20:31
کد خبر: 32183

شوخی زشت بیرانوند با سعید عزت الهی ! + عکس

بازیکنان تیم ملی در اولین دورهمی خود پس از بازگشت از امارات، تولد سعید عزت‌اللهی را جشن گرفتند.
شوخی زشت بیرانوند با سعید عزت الهی ! + عکس

 علیرضا بیرانوند متولد تابستان 1371 است. جالب است که بدانید نام اصلی علیرضا بیرانوند ،  محمدرضا است که با شناسنامه برادر خود به فوتبال معرفی شده است.علیرضا بیرانوند بازیکن فوتبال است که در پست دروازه‌بان  بازی می‌کند. علیرضا بیرانوند به مدت چهار فصل بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران شد. علیرضا بیرانوند  در فصل ۹۸–۱۳۹۷ مرد سال فوتبال ایران شد.

 

علیرضا بیرانوند

بعد از پایان دوران هشت ساله حضور کی‌روش در فوتبال ایران اوضاع برای برخی بازیکنان از جمله عزت‌اللهی و جهانبخش که شرایط آنها در باشگاه‌شان هم در آن مقطع با ثبات نبود، خوب پیش نرفت و آنها برخی از اردوهای تیم ملی از دست دادند.

با این حال پس از چند ماه بلاتکلیفی و پشت سر گذاشتن ماه‌های ابتدایی ویروس کرونا، ملی‌پوشان بار دیگر دور هم جمع شدند و یکی از بازیکنانی که پس از دوران سیاه تیم ملی با ویلموتس توانست خودش را دوباره به تیم ملی برساند و به تفکرات سرمربی تیم تحمیل کند، سعید عزت‌اللهی بود.

علیرضا بیرانوند

عزت‌اللهی یکی از بازیکنان موثر دیدار شب گذشته تیم ملی برابر امارات بود و اگرچه شاید خیلی به چشم نیامد، اما کم اشتباه بازی کرد و توانست نقشی که برای شکل دادن به بازی برعهده او به عنوان یک هافبک دفاعی قرار دارد را به خوبی ایفا کند. او در چندین صحنه از مسابقه با خونسردی توپ را پشت به مهاجمین امارات که قصد پرس داشتند می گرفت و با چرخشی حساب شده، بازیکنان کناری تیم را صاحب توپ می‌کرد. عزت‌اللهی همچنین چندین مرتبه با پاس‌های خود به فضای پشت مدافعین امارات سعی داشت موقعیت‌سازی کند، که یکی از همین پاس‌ها در موقعیتی بسیار ایده‌آل به امیری رسید، ولی این بازیکن پیش از کنترل توپ سُر خورده بود. این عملکرد نشان از تولد دوباره عزت‌اللهی در تیم ملی دارد و به نظر می‌رسد با ادامه همین روند شاید از سوی اسکوچیچ هم همان اعتمادی را نسبت به عزت‌اللهی شاهد باشیم که کی‌روش به او داشت و در واقع کی‌روش بود که او را پس از حضور در تیم دوم اتلتیکو به ترکیب تیم ملی فراخواند و با گلزنی مقابل ژاپن این بازیکن در فوتبال ملی ایران متولد شد.

علیرضا بیرانوند

عزت‌اللهی که بار دیگر به ترکیب اصلی تیم ملی بازگشته، امشب شمع تولد 26 سالگی‌اش را فوت کرد و امیدوار است در سال پیش رو هم فرصت حضور در جام جهانی برایش مهیا شود و هم اینکه بتواند با عملکردش به باشگاهی بهتر راه پیدا کند.

از صحنه‌های جالب توجه این جشن تولد صمیمانه که در هتل المپیک برپا شد، این لحظه بود که بیرانوند کیک تولد عزت‌اللهی را روی سر او کوبید تا جهانبخش که خودش هم یکی از مسببان این وضعیت عزت اللهی بود، دلش به حال او بسوزد و به کمکش برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3koxzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عزت‌اللهی: بیرانوند و فیفا؟ فوقش قارچ‌خور بازی کنه!