تاریخ انتشار: 1400/07/29 19:34
کد خبر: 31634

باشگاه سپاهان، پرافتخارترین باشگاه تاریخ ورزش

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: در بین ۱۶ باشگاه حرفه‌ای کشور فقط ۵ باشگاه اسپورت کلاب هستند که پرافتخارترین باشگاه تاریخ ورزش، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است.
باشگاه سپاهان، پرافتخارترین باشگاه تاریخ ورزش

محمدرضا ساکت ظهر امروز در نشست خبری با موضوع هفته سپاهان اظهار داشت:بعد از سال ۸۶ و رویداد بزرگ جهانی که اولین بار برای یک باشگاه ایرانی اتفاق افتاد، مجموعه باشگاه سپاهان به این فکر افتاد که روزی را برای بزرگداشت نام بلند سپاهان داشته باشد و بر این اساس به این جمع‌بندی رسیده شد که بالاترین اتفاقی که برای باشگاه‌های ایرانی رخ داده حضور در باشگاه‌های جهان است و این افتخاری است برای همه ایران و همه اصفهانی‌ها که قلبشان برای زاینده‌رود جاری می‌تپد و امیدواریم این جاری همیشه جاری باشد.

مدیر عامل باشگاه سپاهان با بیان این که این قله افتخار به عنوان روز سپاهان و هفته سپاهان پیش‌بینی شد، ادامه داد: مفتخریم که روز دوم آبان، روز صعود سپاهان و حضور در باشگاه‌های جهان را داشته باشیم؛ این موضوع در همان زمان به سازمان تربیت‌بدنی وقت منعکس شد و مورد استقبال سایر نهادهای ورزشی و رسانه‌ای قرار گرفت و شرکت فولاد مبارکه بر آن صحه گذاشت.

وی در خصوص نام‌گذاری روزها ادامه داد:در کشور دو دسته باشگاه داریم، فوتبال کلاب‌ها که فقط بخش فوتبال هستند و اسپورت کلاب‌ها یا باشگاه‌های چند رشته‌ای؛ در بین ۱۶ باشگاه حرفه‌ای کشور فقط ۵ باشگاه اسپورت کلاب هستند که پرافتخارترین باشگاه تاریخ ورزش، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است.

ساکت با اشاره به اهداف باشگاه، تصریح کرد: سالم‌سازی جامعه، پرکردن اوقات‌ فراغت، تلاش برای انجام مسوولیت‌های اجتماعی شرکت بزرگ و پرافتخار فولاد مبارکه، استعدادیابی و نخبه‌پروری بازیکنان ارزنده و معرفی آن‌ها برای تقویت تیم‌های ملی به عنوان اهداف باشگاه تلقی می‌شود.

مدیر عامل باشگاه سپاهان با بیان این که در سالی که گذشت در حوزه تیم‌های ملی ۶۷ بانوی سپاهانی به عضویت تیم‌های ملی در آمدند، خاطر نشان کرد: در رشته‌های فوتبال، هندبال، بسکتبال، والیبال نشسته، ووشو، دوومیدانی، شمشیربازی و دوگانه، رسالت خودشان را به نمایش گذاشتند؛ ۴۸ بازیکن در بخش آقایان در فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، تیروکمان و تیراندازی، وظیفه خودشان را در این بخش عملیاتی کردند.

وی افزود: در رده جوانان، نوجوانان و امید، ۱۱ بازیکن سپاهانی به عضویت تیم‌های ملی درآمدند و ۴ بازیکن ملی‌پوش دیگر هم در رده بزگسالان در بخش آقایان حضور داشتند، این فعالیت‌ها در راستای ماموریت‌هایی بود که برای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تنظیم شده بود.

ساکت گفت: ورزشگاه نقش جهان به عنوان بزرگترین پروژه ورزشی، مدرن‌ترین ورزشگاه فوتبال کشور، دارای استانداردهای نوین و به روز با ظرفیت ۷۵ هزار نفر یک ظرفیت بین‌المللی و ملی را برای رویدادهای ورزشی کشور فراهم کرد.

باشگاه فولاد مبارکه، پیشتاز در حوزه‌های اجتماعی

مدیر عامل باشگاه سپاهان اظهار کرد: ۹۳ تیم ورزشی و ۲۳ رشته ورزشی در بخش آقایان و خانم‌ها  و ۲۴۰۴ مربی خانم و آقا، همچنین حمایت ویژه از ورزش کارگری و اعزام کارگران به مسابقات جهان، همه اینها در راستای این بود که محبوبیت‌های اجتماعی یک بنیاد بزرگ در کنار و هم‌سو با مردم و وزارت ورزش و جوانان و دیگر نهادهای کشور در بخش‌های مختلف مسیر خودش را طی کند.

وی با بیان این که امروز غرفه ویژه فولاد مبارکه در نمایشگاه دائمی مبارزه با مواد مخدر افتتاح شد، افزود: از امروز باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان سربازی از سربازان نیروی انتظامی در راستای مبارزه با اعتیاد و تلاش برای پیشگیری از اعتیاد و آگاهی‌سازی درمورد خطرات گوناگون مواد مخدر، مجموعه باشگاه، بازیکنان، کادر فنی و مدیران حضور خواهند داشت.

ساکت گفت: مفتخریم که به عنوان اولین باشگاه مستندات و نظام اداری تیم فوتبال به مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ ارائه می‌شود؛ از همه‌ کارکنان باشگاه‌، مدیران، پرسنل، معاونین و حمایت‌های راهبردی هیات مدیره باشگاه تشکر می‌کنم که این مسیر را برای حضور قدرتمند فرهنگی ورزشی باشگاه فراهم می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jepoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی نفت‌مسجدسلیمان _ سپاهان به اهواز منتقل شد