تاریخ انتشار: 1400/08/04 21:39
کد خبر: 31325

ذوالفقاری: بازیکنان آکادمی، آینده تراکتور را بیمه می‌کنند

مدیر آکادمی باشگاه تراکتور گفت: بازیکنان آکادمی باشگاه، آینده تراکتور را بیمه می‌کنند.
ذوالفقاری: بازیکنان آکادمی، آینده تراکتور را بیمه می‌کنند

 ایوب ذوالفقاری اظهار داشت: جا دارد در همین ابتدای حرف‌هایم از آقای زنوزی که سال‌هاست برای فوتبال آذربایجان و ایران هزینه می‌کند، تشکر کنم. ایشان توجه ویژه‌ای به تیم‌های پایه دارد و برنامه‌ریزی‌ها در راستای رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده و پرورش بازیکنان مستعد است. 

وی ادامه داد: همچنین جا دارد از آقای نظمی که از من برای حضور در راس آکادمی باشگاه دعوت کرد هم تشکر کنم. تعدادی از پیشکسوتان همچون آقایان مجید سوزنده، محمود صادقی، حسین خطیبی و جواد شاکری نیز در این مسیر کمک حال بنده بودند.

ذوالفقاری با اشاره به تست گیری باشگاه از بازیکنان رده‌های مختلف، گفت: تست گیری در رده‌های سنی امید، جوانان، ۱۷ سال، نوجوانان و نونهالان با صدور فراخوانی در شهریورماه انجام شد؛ به‌طوری که روزهای جداگانه برای تست‌گیری از داوطلبان اهل تبریز و شهرستان‌ها در نظر گرفته شده بود و خوشبختانه تعدادی از بازیکنان مستعد نیز توانستند با پشت سر گذاشتن تست‌ها، به تیم‌های پایه تراکتور راه یابند.

وی در خصوص روش جدید تست‌گیری باشگاه تراکتور، توضیح داد: پیش از این، تست گیری صرفا در بازی کردن خلاصه می‌شد؛ اما بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، هر کدام از داوطلبان در ۲۰ آیتم تست‌های بدنی، پزشکی، فنی و ... را پشت سر گذاشته و در صورت کسب امتیازات لازم، به تیم‌ها اضافه می‌شوند.

مدیر آکادمی باشگاه تراکتور با بیان اینکه تمامی مربیان تیم‌های پایه تراکتور مراحل تست‌گیری را زیر نظر داشتند، خاطرنشان کرد: قابل ذکر است که تست گیری باشگاه تراکتور کاملا رایگان بود و هیچ‌گونه نفع مالی در انتخاب بازیکنان وجود ندارد.

وی با اشاره به حضور «ایرج جهانبخش» در مجموعه آکادمی باشگاه به عنوان معاون فنی، گفت: این مربی سال‌ها در زمینه فوتبال پایه فعالیت کرده و از نظر علمی نیز دارای مدارک دانشگاهی است. ما باید از پتانسیل چنین افرادی در تیم‌های پایه استفاده کنیم.

ذوالفقاری با تاکید بر اینکه توجه به فوتبال پایه یک اصل و اولویت است، خاطرنشان کرد: استعدادهایی نظیر سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و ... از همین تیم‌های پایه فوتبال کشورمان رشد کرده‌اند. ما قطعا استعدادهای ویژه‌ای در تیم‌های پایه داریم، اما باید برای پرورش آن‌ها از نظر فنی، روانی و اخلاقی تلاش کنیم.

ذوالفقاری با اشاره به کمبود دروازه‌بان در سطح کشور، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، آقای «آلین دینکا» مربی دروازه‌بانان تیم بزرگسالان از دروازه‌بانان مستعد، تست خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه فوتبالیست‌های منطقه ما فیزیک مناسب، قدرت بدنی و ضریب هوشی بالا دارند، گفت: همه دیدند که بازیکنان جوان تراکتور مقابل النصر از آبروی فوتبال ایران دفاع کردند. یقین دارم بازیکنان کنونی رده‌های پایه، آینده تراکتور را بیمه خواهند کرد. صرفا باید صبور بوده و با قراردادهای سفت و سخت، به دنبال حفظ این استعدادها باشیم.

ذوالفقاری تاکید کرد: هواداران تراکتور درک فنی بالایی دارند و از آنان درخواست می‌کنم که از تمامی بازیکنان، به‌ویژه جوانان تیم حمایت کرده و از اشتباهات جزئی آنان در داخل زمین چشم‌پوشی کنند؛ چرا که بازیکن جوان، صرفا با میدان دیدن و بازی کردن رشد می‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه تمرینات تیم‌های پایه تراکتور در سردرود پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: جا دارد از آقایان محمدرضا بابایی و رسول منصوری که از متولیان ورزش سردرود هستند هم به دلیل ارائه امکانات ورزشی به باشگاه تراکتور، تشکر کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bw9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دشت سه امتیازی تراکتور از بازی با صنعت نفت با سه گل

آقا فیروز در اندیشه اولین پیروزی در خانه
تقابل سرخ‌های‌تبریز با طلایی‌پوشان آبادان