تاریخ انتشار: 1400/08/14 15:05
کد خبر: 30788

فلاحت‌زاده: سپاهان رقیب اصلی استقلال برای قهرمانی است

پیشکسوت استقلال گفت: جدی ترین رقیب استقلال برای قهرمانی در این فصل تیم سپاهان است.
فلاحت‌زاده: سپاهان رقیب اصلی استقلال برای قهرمانی است

«فرشاد فلاحت‌زاده» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به پیروزی استقلال مقابل تراکتور در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال عملکرد قابل قولی را در بازی با تراکتور به اجرا گذاشت، حتی می‌توان گفت آبی‌پوشان از دو بازی گذشته خود نیز بهتر عمل کردند.

وی افزود: روند استقلال صعودی است و باید به فرهاد مجیدی و شاگردانش زمان داد تا بتوانند به ثبات کامل رسیده و علاوه بر نتیجه عملکرد خوبی را نیز به اجرا گذاشته تا هواداران از نمایش‌های تیم محبوبشان لذت ببرند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فرهاد مجیدی به خوبی می‌داند تیمی قهرمان می‌شود که سخت گل بخورد و از همین رو تمرکز ویژه‌ای خط دفاعی گذاشته است، اینکه استقلال در سه بازی ابتدایی گل نخورده اتفاق خوبی است.

فلاحت‌زاده تصریح کرد: استقلال در خط هافبک خصوصا خلق موقعیت با ضعف‌هایی روبروست که امیدارم این مشکل به مرور زمان حل شود.

وی تاکید کرد: وریا غفوری با توجه به اینکه در بازی با هوادار پنالتی را از دست داده بود از نظر روحی استرس داشت و همین عامل باعث شد تا نتواند توپ را تبدیل به گل کند. بهتر  است و در این شرایط دیگر برای زدن پنالتی پشت توپ قرار نگیرد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: جدی‌ترین رقیب استقلال برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر سپاهان اصفهان است و به طور حتم این دو تیم تا هفته پایانی رقابت ویژه‌ای را خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p98ml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نه سپاهان نه استقلال / شاگرد قلعه نویی تمدید کرد