تاریخ انتشار: 1400/08/14 15:57
کد خبر: 30786

ترکیب استقلال برابر فجرسپاسی اعلام شد

ترکیب استقلال برای دیدار با فجرسپاسی اعلام شد که طی آن، رودی ژستد و امین قاسمی نژاد از ابتدا به میدان خواهند رفت.
ترکیب استقلال برابر فجرسپاسی اعلام شد

 استقلال به دنبال صعود به صدر جدول و کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر است. شاگردان فرهاد مجیدی پس از غلبه بر هوادار، ذوب آهن و تراکتور، حالا فجرسپاسی را پیش روی خود دارند که در زمین نه چندان با کیفیت حافظیه شیراز پذیرای آبی های پایتخت است.

 

* حسینی قصدی برای نیمکت نشینی ندارد
سیدحسین حسینی سنگربان استقلال هر چند در دقیقه 10 دیدار برابر ذوب آهن به دلیل آسیب دیدگی تعویض شد، اما در دو دیدار مقابل هوادار و تراکتور موفق به ثبت کلین شیت شد و یکی از بهترین شروع های خودش در لیگ برتر را به ثبت رسانده است. او برخلاف فصل قبل، به سنگربان شماره یک استقلال تبدیل شده و توانسته است نظر مساعد فرهاد مجیدی را به دست بیاورد و امروز نیز برابر فجر از ابتدا به میدان می رود.

 

* یزدانی بدون مشکل برابر نماینده شیراز
سیاوش یزدانی در دقایق پایانی دیدار با تراکتور دچار آسیب دیدگی شد و شک و شبهاتی درخصوص حضور او برابر فجر به گوش می رسید که در نهایت و پس از چراغ سبز کادر پزشکی، مشخص شد او مشکلی برای بازی ندارد و می تواند تیمش راه همراهی کند.

حسین مرادمند که زوج یزدانی در دیدارهای گذشته بوده، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و امروز نیز در ترکیب اصلی حضور دارد. محمد دانشگر هم که برخلاف فصول قبل بدون حاشیه و در خدمت تیم است، به روند رو به رشدش ادامه می دهد و برای تیمش به میدان خواهد رفت.

 

* خط میانی با یک تغییر
فرهاد مجیدی تصمیم گرفته است برای این دیدار و برخلاف بازی با تراکتور، چشمی را روی نیمکت تیمش قرار دهد و امین قاسمی نژاد بازیکنی است که به جای روزبه در ترکیب اصلی قرار گرفته است. بازیکن فصل گذشته پدیده برای نخستین بار فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست آورده است. مهدی مهدی پور نیز همچون روال سابق در کنار آرش رضاوند بازیکنان میانی استقلال را تشکیل خواهند داد.

 

وریا غفوری که تا پایان هفته سوم 2 ضربه پنالتی را از دست داده است، به عنوان کاپیتان استقلال در سمت راست انجام وظیفه می کند. غفوری با وجود ناکامی در گلزنی، اما نمرات خوبی گرفته و همواره یکی از خوب های تیمش در دیدارهای گذشته بوده است. در سمت چپ نیز جعفر سلمانی حضور خواهد داشت. او نخستین گل استقلال در فصل جدید را به ثمر رساند و در دیدار برابر ذوب آهن نیز شانس گلزنی داشت اما موفق نبود.

 

* زوج خط حمله تمام خارجی
رودی ژستد بازیکن جدید و خارجی استقلال امروز این فرصت را دارد تا برای نخستین بار پیراهن تیمش را بر تن کند. مهاجم سابق آستون ویلا و میدلزبورو، پس از برطرف شدن مشکلات ثبت نام او در لیست آبی ها، از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. دیگر بازیکن خط حمله آبی ها نیز همچون دو دیدار گذشته کوین یامگا خواهد بود. بازیکن خارجی آبی ها که مقابل ذوب آهن خوش درخشید، این بار نیز از ابتدا به میدان خواهد رفت تا در کنار رودی ژستد، یک خط حمله کاملا خارجی را برای استقلال تشکیل دهند.

 

ترکیب استقلال برای دیدار با فجرسپاسی:
حسین حسینی، محمد دانشگر، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری (کاپیتان)، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، امین قاسمی‌نژاد، رودی ژستد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nr6ko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال در اندیشه صدرنشینی

تقابل استقلال و کاکوهای شیراز پس از ۳ هزار روز دوری!
فرهاد به دنبال امتیاز ۱۲ و فجر در پی دومین پیروزی؛

پیشنهاد وسوسه انگیز مدیرعامل استقلال به سازمان لیگ
آجورلو: پیشنهاد من به سود همه باشگاه‌های لیگ است