تاریخ انتشار: 1400/08/18 20:16
کد خبر: 30529

عابدینی: طارمی بعد از این بازی به تهران برود

امیر عابدینی از جمله افرادی که ضمن حمایت از اسکوچیچ، به طارمی توصیه کرده بعد از انجام دیدار ایران برابر لبنان با سرمربی کروات تیم ملی صحبت کند.
عابدینی: طارمی بعد از این بازی به تهران برود

طی روزهای اخیر ماجرای پیش آمده میان مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ سبب شده تا شاهد موضع گیری بسیاری از فوتبالی‌ها بوده‌ایم که به نوبه خود سعی‌کرده‌اند، نظراتشان را برای پایان دادن به این قائله اعلام کنند.


در این بین امیر عابدینی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و داماش گیلان معتقد است، اگر این نظرات با حب و بغض همراه نباشد، باید به تمام آنها احترام گذاشت و در این مورد می‌گوید:« باید به همه نظرات احترام گذاشت، اما نظر با حب و بغض بد است.» 


او سپس با اشاره به اسکوچیچ و حمایت از این مربی که این روزها لحظات بسیار سختی را تجربه می‌کند، اضافه کرده است:« این سرمربی کم حرف می زند. امروز این را بر نمی تابیم که گفته تاکتیک پذیری‌مان ضعیف است؟ جالب است که قبلا هم هرکس آمده همین را گفته است. واقعیت این است که ما به خلاقیت بها می دهیم. کار مربی در فوتبال ما سخت است. اگر به گذشته برگردیم می بینیم اسطوره‌های‌مان همه خلاقیت داشتند. حرف او اگر درست ترجمه می شد هیچکس بدش نمی آمد.» 


بخش پایانی صحبت‌های امیر عابدینی در رابطه با طارمی بوده و ضمن ارائه یک توصیه مهم به این بازیکن بوشهر، حرف‌هایش را اینطور خاتمه داده است:« طارمی را بسیار دوست دارم. او هم شبیه همه بچه های خلیج فارس دوست داشتنی و عزیز است و البته آن‌ها دل نازک هستند. مهدی طارمی خوب است؛ چه از نظر اخلاقی، چه فوتبالی و چه رفتاری. توصیه می کنم مهدی بعد از این بازی به تهران برود و با سرمربی صحبت کند. سرمربی که با بازیکنانش پدرکشتگی ندارد. فدراسیون هم حامی او است. عزیزی خادم عاشق فوتبال است. ولی عده ای دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axv6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی و اسکوچیچ آشتی می کنند ؟